Tae-bo pentru un corp sanatos

Please select a featured image for your post

A devenit destul de frecvent in randul vedetelor si odata cu ele si in randul femeilor obisnuite sa practice un sport destul de interesant, tae-bo. Am vazut cu totii nenumarate reclame, de obicei de provenienta americana, in care grupuri de sportivi faceau miscari ritmice, de tipul celor practicate de judocani. Diferenta consta insa in intensitatea si concentrarea pe care le investim in cele doua sporturi. Desigur, judo este in primul rand un mijloc de auto-aparare, de aceea si efortul psihologic implicat e unul destul de sporit. De parte celaalta insa, tae-bo, desi preia cateva din miscari, e de departe un sport mult mai relaxant, si chiar placut pentru toti cei care hotarasc sa il practice. Desigur nu este lipsit de unele cerinte de ordin organizatoric, insa eforturile vor merita din plin. In primul rand, trebuie retinut faptul ca tae-bo, desi practitcat adesea in aceleasi sali, nu este nici pe departe un alt gen de aerobic. Dimpotriva, cu ajutorul acestui sport nu se pierd kilogramele in plus, scop urmarit cu ardoare de pasionatii de fitness sau aerobic, ci mai degraba se fortifiaza musulatura organismului, se sustine echilibrul, coordonarea, mobilitatea, iar si sistemul nervos si cel cardiovascular, lucreaza pe toate planurile. Pe scurt, tae-bo iti ofera energia de care corpul tau are nevoie in fiecare zi.
Citeste si:  Petrecerea timpului cu cel mic
Practicat la scara larga, tae-bo nu este totusi un sport lipsit de reguli. Dimpotriva, pentru a obtine rezultatele cele mai bune si mai ales pentru a nu suferi din cauza practicilor incorecte, se recomanda ca inainte de a va apuca de acest sport sa apelati la metodele mai „traditionale” de exercitiu, fie ca acestea includ practicarea unui sport de tipul handbal sau volei, fie lucrul constant la sala de fitness sau chiar joggingul.
Citeste si:  Obezitatea poate fi determinata de la varsta de cinci ani
Apoi, trebuie retinut faptul ca tae-bo se practica in sedinte stricte de cate 50 de minute fara pauza si mai ales sub indrumarea unui antrenor. Desigur, se pot folosi si diversele materiale disponibile pe piata de tipul dvd-urilor de profil, insa cel mai indicat este sa mergeti la o sala specializata. Mai mult, pentru ca rezultatele programului de tae-bo sa fie optime, este bine sa aveti cel putin cinci ore de practica pe saptamana. Chiar daca rezultatele nu vor fi vizibile in timpi miraculosi, numai faptul ca stiti ca prin tae-bo se ard 800 kcal doar prin rotiri, aplecari, balansari, intinderi, fandari, sarituri si dans va va face sa va imbunatatiti starea de spirit precum si inclinatia spre sport in general. Si daca nu v-ati convins inca de faptul ca tae-bo e solutia pentru a scapa de stresul zilnic si chiar de problemele de sanatate, atunci cu siguranta uitandu-va la vedete precum Pamela Anderson, Paula Abdul, Shaquille O’Neal, Andreea Raicu, Miki sau Kamara, veti ajunge la conculzia ca merita sa il incercati.
Citeste si:  Regimul alimentar fara miscare afecteaza densitatea osoasa
Ca orice sport insa, si tae-bo va va face sa va schimbati si alte cateva obiceiuri, cum ar fi mancatul incorect sau viciile. Insotit de o dieta sanatoasa si mai ales de un ritm de viata corect si pe cat posibil lipsit de stres, tae-bo va va ajuta sa deveniti o persoana si ami activa si chiar mai fericita. Nu ramane decat sa va inarmati cu rabdarea de a invata cateva miscari de baza, de a le practica cu regularitate, si veti avea cu siguranta corpul pe care va veti putea baza in orice situatie.


3 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.