Tonifierea pectoralilor

Va vorbesc astazi despre importanta antrenarii muschiului pectoral. Am intalnit persoane care refuzau sa-si lucreze muschii pectorali, motivind ca ii micsoreaza sau ii deformeaza. Antrenind muschiul pectoral faceti un lucru foarte bun!!! Marimea sanilor nu poate depinde de exercitiul fizic, dar o imagine de ansamblu tonifiata – DA! Dupa cum am mai spus este important sa antrenam toti muschii corpului.

In cazul in care neglijati anumite parti cu timpul apare disproportia musculara, care nu este deloc estetica. Daca doriti sa aveti un piept tonifiat, cu o forma frumoasa, tebuie sa va antrenati pectoralii cel putin o data pe saptamana. Incepeti antrenamentele cu greutate mica si cresteti treptat greutatea, pe masura ce muschiul este mai antrenat. Incercati sa schimbati exercitiile din 2 in 2 luni, in felul acesta veti obtine un progres evident.

Citeste si:  Terapie pentru gelozie: o scena cu trei actori

Exista exercitii pentru zona superioara, mediana si inferioara a pectoralului. Ne vom ocupa astazi de zona mediana si inferioara, zone carora trebuie sa le acordam o mai mare importanta.

1.Culcat pe spate la banca: impins de la piept cu bara usoara (3 serii x 15 repetari) Ex.1,2

2.Asezat pe banca, spatele sprijinit: extensia coatelor (3 serii x 15 repetari).Ex.3,4

Citeste si:  Imbunatatire circulatie

3. Asezat pe banca: impins de la piept (unghi de 45grade, 4 serii x 15 repetari). Ex.5.6

Acestea pot fi combinate cu exercitii pentru biceps si triceps. Incercati sa lucrati numai 3 grupe musculare la fiecare antrenament. Nu combinati antrenamentele de brate cu cele de picioare. De ce? In timpul efortului afluxul de sange trebuie mentinut intr-o zona cat mai apropiata de grupa musculara pe care o lucrati. In acest fel se poate oxigena mult mai bine. O alta greseala frecventa este antrenamentul haotic. Multe persoane obisnuiesc sa fuga de la un aparat la altul, fara pauza intre serii, incercand, parca, sa scape cat mai repede. Este total gresit. Incercat sa simtiti fiecare exercitiu, sa va controlati tot timpul respiratia si mai ales sa va placa ceea ce faceti!

Citeste si:  Lipsa de personal si tendinta de burn-out: exemplul de succes al Belgiei

5 Comentarii
  1. chiar nu se pot mari! poti insa sa dai senzatia ca sunt mai mari caci se pot ridica putin, se tonifiaza spatele prin exercitiu fizic si creste circumferinta in dreptul sanilor, etc. Sanul din cate stiu eu nu este musci, deci nu isi mareste masa decat daca ne ingrasam. in schim daca muschii din spatele lui sunt tonifiati schimba imaginea bustului

  2. Orice muschi se poate mari prin exercitiu fizic daca folosim greutati mari la antrenamente precum si o alimentatie bogata in proteine si carbohidrati.Nu va sfatuiesc sa faceti acest lucru!Muschii la femei se maresc foarte greu iar daca este vorba de muschiul pectoral cu atat mai putin.Daca vreti sa obtineti o forma frumoasa puteti sa ai lucrati cu greutati moderate.Veti observa o schimbare radicala a muschiului!Nu executati insa foarte multe repetari sau exercitii pentru pectorali…riscati sa ai micsorati!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.