Top 3 exercitii de slabit

Cele mai eficiente exercitii de slabit sunt, fara doar si poate, cele care ne sunt la indemna, pe care le putem executa usor si fara prea multa bataie de cap. Mersul pe jos, inotul sau mersul pe bicicleta sunt principalele activitati fizice care ne ajuta sa slabim. Chiar daca sunt exercitii fizice de o intensitate moderata, practicarea lor in mod constant poate conduce la o scadere semnificativa in greutate.

Mersul pe jos iti intareste fiecare muschi din corp si te poate aduce la o forma fizica foarte buna avand in vedere efortul depus. Daca mergi pe jos 45 de minute in fiecare zi, poti pierde pana la 1500 de calorii intr-o saptamana. Oamenii prefera aceasta activitate din motive usor de inteles: e gratis, nu doare, te poti plimba oriunde si niciodata nu esti prea batran pentru a merge pe jos. Regularitatea, consecventa si ritmul pe care ti-l impui cand mergi pe jos sunt cei mai importanti factori pentru o ardere cat mai eficienta a caloriilor.

Citeste si:  Curand, un test genetic ce prezice rata diminuarii ovulatiei la femeie

Inotul nu asigura o ardere consistenta a caloriilor, insa ajuta la modelarea corporala. Inotul pune in miscare muschii si articulatiile fara a fi nevoite sa suporte vreo greutate si contribuie la mentinerea unei tensiuni arteriale stabile. Daca ai in jur de 70 kg si inoti o ora pe zi, poti arde in jur de 500 de calorii la fiecare sedinta de inot. Stilul brass lucreaza muschii din partea superioara a corpului, stilul future iti pune in miscare muschii spatelui, pieptului si umerilor, iar stilul morisca intareste muschii abdominali, muschii interior ai bratelor si coapselor. Multa lume considera inotul o activitate extrem de revigoranta si placuta.

Citeste si:  Ar-Medica - un eveniment despre si pentru sanatate

Mersul pe bicicleta e activitatea favorita a sportivilor de pretutindeni. Nu numai o activitate foarte relaxanta, mersul pe bicicleta te poate ajuta sa slabesti. Stimuleaza metabolismul si e foarte eficient daca il combini cu o dieta. Mersul pe bicicleta te poate ajuta sa arzi 300 de calorii pe ora, iar practicat cu regularitate te poate scapa, intr-un an, de aproape 5 kg. Mersul pe bicicleta iti lucreaza toti muschii corpului si previne bolile de inima. Un exercitiu fizic pe care il poti practica din placere, mai ales vara sau primavara.

Citeste si:  Cum scapam de carcei: masuri de preventie si tratament rapid!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.