Top 5 exercitii pentru a fi sanatoasa, pe care le poti face acasa

Oricand putem dobandi cateva obiceiuri de baza, menite sa ne schimbe viata in bine si, ceea ce este important, este faptul ca rutina pe care ti-o propun este la indemana oricui. Asa ca nu mai ai nicio scuza pentru a nu-ti insusi un stil de viata sanatos, prin intermediul unor exercitii simple. Vestea buna este ca tipurile de exercitii puse in discutie azi nu conduc implicit doar la sanatatea ta fizica, ci, in cateva luni, poti observa cum stresul se va diminua considerabil, iar in plan emotional vei face progrese spre echilibrul de care ai nevoie.

Genuflexiunile sunt un exercitiu de cand lumea si inca incredibil de eficient pentru lucrarea picioarelor si a feselor. Masa musculura care se formeaza datorita acestui tip de exercitiu nu este una ostentativa, ci una care sa fermizeze armonios trupul. Imagineaza-ti ca te ridici de pe un scaun, folosind forta bratelor cat mai putin cu putinta. De altfel, orice antrenamente ati face la sala sau acasa, este foarte bine daca ati face incalzirea cu doua seturi de genuflexiuni de cate 30, 40.

Citeste si:  Mancatul in exces, un obicei gresit care poate fi corectat

Abdomene – de departe cele mai bune exercitii pe care le poti poti face pentru muschii abdominali, fara sa necesiti niciun fel de aparatura. Sunt eficiente pentru consolidarea masei musculare si pentru mentinerea ei intr-o forma maxima. Abdomenele nu sunt totusi tocmai o plimbare in parc, multe dintre noi le evitam cu o perseverenta de invidiat, insa odata ce rezultatele incep sa apara, te vei indragosti de acest tip de exercitii si nu vei mai renunta vreodata la el. Ca muschii sa inceapa sa se defineasca va fi nevoie de mai mult de 10 abdomene. Nu te astepta ca rezultatul sa fie spectaculos, daca tu depui un efort minim. Incearca patru mini serii de cate 30 de abdomene zilnic si vei observa schimbari pozitive in organismul tau.

Balansarea picioarelor. Un exercitiu extrem de simplu si placut in acelasi timp, daca te-ai obisnuit cu el. Te asezi pe spate, pe podea, cu bratele intinse pe langa tine. Ridici picioarele paralel cu podeaua si lasi incet unul pana aproape se lipeste de pardoseala. In acel moment, incepi sa-l ridici si sa-l cobori usor, pe celalalt. Doar in cateva saptamani, vei observa cum abdomenul inferior si partea de sus a picioarelor capata o forta mai mare, iar muschii se tonifiaza. Rezultatele acestui tip de exercitii sunt garantate intr-un timp foarte scurt.

Citeste si:  Ofera-i copilului mancare sanatoasa

Flotarile. Nu sunt deloc distractive, stiu. Sunt si din punctul meu de vedere, unele dintre cele mai urate exercitii ale antrenamentului modern. Dar efectele pozitive pe care le au sunt un motiv suficient pentru a imbratisa podeaua de cateva zeci de ori, zilnic. Daca iti este imposibil sa te ajuti de forta degetelor de la picioare, poti incerca „jumatatea de flotare”, adica sa te sprijini pe genunchi. Rezultatele vor aparea ceva mai greu, insa cu siguranta nu vor intarzia atat de mult, precum crezi. Bratele si pieptul tau au nevoie de putere, asa ca vrei, nu vrei, flotarile sunt obligatorii.

Citeste si:  Jessica Biel vrea sa promoveze imaginea unui corp tonifiat

Banda de alergare. Obligatorie in orice casa. Conditie esentiala. Nu vreau sa ma gandesc ca nu ti-ai achizitionat inca o banda de alergare. Se spune ca este cel mai vechi exercitiu din lume. De milenii, oamenii alergau, fara sa constientizeze fireste efectele benefice pe care acest sport le are asupra inimii si asupra sanatatii noastre in general. Caloriile incep sa fie arse, grasimea sa se topeasca, mintea noastra sa se trezeasca. Este poate cel mai placut exercitiu si, cum am mai spus, o conditie de baza pentru a ne mentine in forma.

Exercitiile pe care ti le-am enumerat nu sunt, cu siguranta, o noutate pentru tine. Noutatea este aceasta: dedica o ora zilnic, din timpul tau si alterneaza aceste exercitii. Ele sunt garantia unei vieti lungi si sanatoase. Daca iti intra in reflex, in doar doua luni, poti observa cum lumea din jurul tau se schimba in bine, odata cu transformarile pozitive care vor avea loc in organismul tau.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.