Trei exercitii pentru un abdomen plat

Inceputul este mai greu, mai ales pentru cei care nu sunt obisnuiti cu sportul. Trebuie sa aveti putina vointa si sa va stabiliti un obiectiv.Trebuie sa va intrebati ce vreti sa realizati (doriti sa cresteti sau sa slabiti in greutate, sa va fibrati, sa va modelati anumite parti ale corpului sau chiar sa concurati). In functie de aceasta se stabileste tipul de program de antrenament pe care trebuie sa al urmati.

Pentru inceput este bine sa va alegeti o sala cat mai aproape de casa sau, daca sunteti o persoana presata de timp, puteti face antrenamentele in propriul living. Nu este important unde facem antrenament, ci cum il facem. Iata cateva reguli de baza pe care trebuie sa le stim pentru inceput:

Citeste si:  Care este impactul otitei medii asupra copiilor si cele mai eficace metode preventie?

-antrenamentele trebuie sa se desfasoare de trei ori pe saptamana;

-trebuie invatata executia corecta a fiecarui exercitiu in parte;

-este necesara o incalzire a organismului la inceputul fiecarui antrenament.

Acestea fiind stabilite putem incepe antrenamentele.

Va voi prezenta astazi un program de fitness pentru musculatura abdominala. Am hotarat sa incepem cu abdomenul deoarece este o zona „cu probleme” pentru cele mai multe dintre noi. Sunt sigura ca va doriti un abdomen plat fara tesut adipos. Pentru aceasta sunt foarte importante urmatoarele trei exercitii.

Citeste si:  Curiozitati din lumea medicala

Exercitiul 1 – Pozitia initiala: Culcat pe spate cu mainile la ceafa: ridicati simultan trunchiul si picioarele (3 serii x 15 repetari);

Exercitiul 2 – Pozitia initiala: Culcat pe spate cu bratele si picioarele intinse: ridicati simultan brat si piciorul opus (3 serii x 15 repetari);

Exercitiul 3 – Pozitia initiala: Culcat pe spate: ridicati picioarele de la sol si forfecati (3 serii x 15 repetari);

Citeste si:  Cum sa ramai insarcinata mai repede

Nu va lasati pacalite de faptul ca suna destul de simplu si, la fel de important, nu incepeti sa ” trisati ” de la a patra repetare. Acestea sunt exercitii de baza pentru musculatura abdominala si reprezinta primii pasi catre miscari mai dificile. Executati-le corect si fara graba, de cel putin trei ori pe saptamana si in scurt timp se va vedea. Vom vorbi in articolele urmatoare si despre alte tipuri de exercitii care pot fi combinate cu acestea, dar tineti minte: un abdomen plat incepe cu acesti trei pasi.


17 Comentarii
  1. Draga mihaela, exercitiile astea..:)) nu sunt deloc atat de usoare cum par in pozele tale. numai ce le-am incercat – haha – poate ca par ele banale, dar cel putin ultimul… pana ridic picioarele se face seara. dar daca este sa suferim pentru un abdomen plat – mai exersez!

  2. multumesc mihaela,de cand urmez programul tau de antrenament si alimentatie am rezultate foarte bune….inca o data multumesc

  3. draga minaela , am o intrebare si te rog sa imi raspunzi printr-un e-mail . am 13 ani de acum si eu la maini coapse shi astea sunt numai bine dar abdomenul ,eu e groaznic!!!! imi sta grasimea pe deasupra pantalonilor si am asa … mai multe „sertarashe„. aceste axercitii sunt numai pentru a te tine asa in forma sau ca sa imi pot face abdomenul plat? daca fac exercitiile ar trebui sa ma abtin de la mancare…sa fac o sieta sau sa mananc ca shi acum??????

  4. Aceste exercitii sunt recomandate atat pentru cei care vor sa se mentina, cat si pentru cei care vor sa scape de grasimea de pe abdomen.Se pare ca tu ai predispozitie sa pui in acea zona.Este bine sa faci aceste exercitii si chiar sa maresti numarul de repetari la fiecare antrnament.cat despre regim daca vrei sa ai un corp de invidiat incearca sa mananci carne slaba,salate si fructe.

  5. draga mihaela am o intr si te rog mult sa imi rasp. am 17 ani, 173 cm si 58 kg. cate kg ar mai trebui sa dau jos???eu m-am gandit k treb sa ajung la 53 e bn??? tin dieta, nu mananc dekt fructe, salate, iaurturi si carne slaba, fara dulciuri, fara paine etc…ce parere ai??? am abdomenul tare daca apas dar mai am grasime p el, cam in cat timp o sa devina perfect daca fac aceste exercitii?? a fac si sala 5 zile p sapt.pls raspunde.

  6. Draga Anca,daca faci chestia asta pentru ca iti place cum te simti si esti inebunita dupa miscare atunci o sa mearga, dar daca o faci \”ca sa slabesti\” s-ar putea sa ajungi la saturatie destul de repede. Cel mai bine e sa le alternezi.

  7. buna mihaela, eu am probleme cu abdomenul..am inceput sa ma ingras putin cate putin si vreau sa evit sa ajung cu o burta f mare asa ca nu mai mananc dupa 19 seara si cat mai putine prajeli, daca fac aceste exercitii in cat timp vor da rezultate?

  8. eu am 13 ani 1.65m si 51kg.daca fac aceste exercitii in fiecare seara cam in cat timp se vor vedea rezultate?
    cat despre dieta nu o pot tine insa voi reduce dulciurile si voi manca multe fructe si salate

  9. am 16 ani 1,65 cm 52,5 kg si chestia e ca atunci cand ma ingras grasimea se pune numai pe burta si deja mi se pare k am o burta cam mare.in cat timp vor da rezultate exercitiile astea????raspunde te rog

  10. Draga Mihaela , am 14 ani , nu sunt nici slaba dar nici grasa . Partea corpului meu care ma deranjeaza cel mai tare este abdomenul . Daca as face zilnic aceste exercitii timp de doua saptamani as avea sanse la un abdomen mai plat ? Problema este ca tot peste doua saptamani plec la mare si mi-as dori sa arat cat mai bine .
    Trimite-mi un raspuns pe e-mail-ul meu . Iti multumesc ! <3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.