Trucuri de slabit (partea I)

Please select a featured image for your post

Vreti sa scapati de kilogramele in plus, dar sa va mentineti in acelasi timp sanatoasa? Trebuie, alaturi de o alimentatie corecta si un program de miscare sa acordati atentie si miciilor trucuri. Acestea va vor ajuta sa sa slabiti fara stres si sa fiti atente la ceea ce corpul are nevoie. 1. Primul pas care trebuie facut pentru a avea rezultate este sa va pregatiti mental. Nu are nici un rost sa incepeti un program de slabit daca nu sunteti pregatita sufleteste de ce va urma. Trebuie sa aveti incredere, sa fiti pozitiva si sa aveti multa vointa. Doar asa veti reusi sa obtineti rezultate. 2. Nu asociati slabitul cu infometarea si nici cu munca fizica de ore in sir. Pentru a slabi, mai important este sa mancati corect, regulat si sa fiti o persoana activa. 3. Nu sariti niciodata peste micul dejun. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Pentru orice regim de slabit se recomanda ca masa de dimineata sa fie una sanatoasa. Micul dejun ne procura substantele necesare formei noastre de peste zi si declaseaza in acelasi timp si arderea grasimilor din organism.
4. Nu sariti peste nici una dintre cele trei mese ale zile. Incearcati ca acestea sa fie luate la ore fixe pentru a nu fi nevoie de o compensare mai tarziu. Chiar daca vi se face foame sau pofta, nu rontaiti ciocolata, bomboane, napolitane, biscuiti sau chipsuri intre mese. Astfel de produse taie pofta de mancare, dar nu constituie o masa, ci mai degraba multe calorii. Daca intre mese, vi se face foame puteti apela la un iaurt sau la fructe. 5. Mancati incet si mestecati indelung alimentele pe care le consumati. Digestia incepe in gura, nu in stomac. De aceea, mestecand bine si calm, senzatia de satietate va aparea mult mai repede.
Citeste si:  Antrenamentul autogenic
6. Lichidul taie pofta de mancare. Asa ca, inainte de fiecare masa beti un paharel mic de suc de fructe (suc de rosii) sau de apa minerala. 7. Mancati putin, lejer si des. Impartiti mancarea in portii mici si mancati mai putin la masa de seara. Concentrati-va mai mult pe micul dejun si pe masa de pranz care trebuie sa fie mai consistente. Nu adoptati sub nici forma infometarea. Atata timp cat mancati regulat, putin si sanatos nu veti fi tinta kilogramelor.
Citeste si:  Parinti si bunici: coechipieri sau adversari?
8. Lipsa de miscare si stresul contribuie si ele la sporul de kilograme deoarece metabolismul scade, iar intestinele se lenevesc. Faceti cat mai mult sport si incercati sa va gasiti metoda cea mai potrivita metoda de a va relaxa (o baie relaxanta, o carte buna, o muzica clasica). Orice tip de miscare sau relaxare este binevenit. Chiar daca nu va permiteti sa mergeti la sala, nu ignorati miscarea. Aparatele de acasa, joggingul, mersul pe bicicleta, pe role sau chiar pasii de dans va pot ajuta sa va mentineti si sa fiti activi si in forma.
Citeste si:  Pestele consumat in exces creste riscul nasterilor premature
9. Plimbati-va macar un sfert de ora dupa ce ati terminat de mancat. Miscarea faciliteaza digestia si ajuta la imbunatirea circulatiei sangelui. Fie ca iesiti cu cainele la plimbare, fie ca va plimbati doar prin curte sau ca aveti o activitate casnica, miscarea dupa ce mancati asigura energia in corp. Nu trebuie sa fie o activitate dificila sau care sa implice mult efort. 10. Atentie la sare si zahar. Daca va doriti sa slabiti, eliminati pe cat posibil sarea deoarece aceasta formeaza apa in corp. Nici zaharul nu este mai bun. Consumat seara, acesta incetineste activitatea hormonilor care ucid grasimile.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.