Afla care sunt motivele pentru care trebuie sa faci cat mai multe plimbari cu bicicleta

O data cu venirea zilelor însorite, vrei sa petreci cât mai mult timp în aer liber, sa te relaxezi în mijlocul naturii. Uneori cochetezi cu gândul de a lua si bicicleta cu tine, mai ales ca ciclismul poate aduce numeroase beneficii sanatatii.Acest sport este excelent, deaorece toata greutatea corpului tau este sustinuta de saua bicicletei. Prin urmare, activitatea nu aduce traume articulatiilor de la membrele inferioare.Pentru a resimti din plin efectele pozitive ale bicicletei, este necesara o practica regulata. Ideal ar fi sa practici ciclism de cel putin doua ori pe saptamâna, parcurgând aproximativ 20 km la fiecare plimbare. Faptul ca mergi cu o viteza moderata îti oxigeneaza întregul organism. De aceea, este foarte important sa nu-ti depasesti limitele.Nu e cazul sa-ti pierzi rasuflarea pedalând, doar daca nu ai de urcat o panta mai lunga. Pe masura ce va trece timpul, rezistenta ta fizica se va ameliora, iar efectele vor fi simtite (de exemplu când vei urca scarile).Mersul pe bicicleta activeaza circulatia sanguina la nivelul picioarelor. Este recomandat si persoanelor care au probleme cu circulatia ori au câteva kilograme în plus. În ceea ce priveste teama de a nu dezvolta prea mult musculatura gambelor, specialistii sunt de parere ca este vorba despre un mit, deoarece nu este vorba de exercitii de forta, iar pedalarea nu va face decât sa ti le contureze.Alegerea unei biciclete tine de preferintele fiecarei persoane. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi modelul ideal, în functie de morfologia ta si, mai ales, de utilitate. Daca îti plac plimbarile linistite sau daca preferi sa mergi pe teren accidentat, în mod sigur va trebui sa optezi pentru modele diferite. S-ar putea sa ai senzatia de disconfort în zona cervicala, dar nu trebuie sa te nelinistesti. Organismul tau se va adapta repede.De asemenea, este indicat sa porti o casca, deoarece te va proteja în caz de accidentare. În ceea ce priveste protejarea feselor, exista un model de sa specific femeilor, mai larg în partea din spate. De altfel, nu ezita sa îti achizitionezi accesoriile de care ai nevoie pentru confortul tau. Manusile, de exemplu, te ajuta sa tii mai bine ghidonul si sa eviti aparitia calozitatilor în palme.
O data cu venirea zilelor însorite, vrei sa petreci cât mai mult timp în aer liber, sa te relaxezi în mijlocul naturii. Uneori cochetezi cu gândul de a lua si bicicleta cu tine, mai ales ca ciclismul poate aduce numeroase beneficii sanatatii.Acest sport este excelent, deaorece toata greutatea corpului tau este sustinuta de saua bicicletei. Prin urmare, activitatea nu aduce traume articulatiilor de la membrele inferioare.Pentru a resimti din plin efectele pozitive ale bicicletei, este necesara o practica regulata. Ideal ar fi sa practici ciclism de cel putin doua ori pe saptamâna, parcurgând aproximativ 20 km la fiecare plimbare. Faptul ca mergi cu o viteza moderata îti oxigeneaza întregul organism. De aceea, este foarte important sa nu-ti depasesti limitele.Nu e cazul sa-ti pierzi rasuflarea pedalând, doar daca nu ai de urcat o panta mai lunga. Pe masura ce va trece timpul, rezistenta ta fizica se va ameliora, iar efectele vor fi simtite (de exemplu când vei urca scarile).Mersul pe bicicleta activeaza circulatia sanguina la nivelul picioarelor. Este recomandat si persoanelor care au probleme cu circulatia ori au câteva kilograme în plus. În ceea ce priveste teama de a nu dezvolta prea mult musculatura gambelor, specialistii sunt de parere ca este vorba despre un mit, deoarece nu este vorba de exercitii de forta, iar pedalarea nu va face decât sa ti le contureze.Alegerea unei biciclete tine de preferintele fiecarei persoane. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi modelul ideal, în functie de morfologia ta si, mai ales, de utilitate. Daca îti plac plimbarile linistite sau daca preferi sa mergi pe teren accidentat, în mod sigur va trebui sa optezi pentru modele diferite. S-ar putea sa ai senzatia de disconfort în zona cervicala, dar nu trebuie sa te nelinistesti. Organismul tau se va adapta repede.De asemenea, este indicat sa porti o casca, deoarece te va proteja în caz de accidentare. În ceea ce priveste protejarea feselor, exista un model de sa specific femeilor, mai larg în partea din spate. De altfel, nu ezita sa îti achizitionezi accesoriile de care ai nevoie pentru confortul tau. Manusile, de exemplu, te ajuta sa tii mai bine ghidonul si sa eviti aparitia calozitatilor în palme.

Citeste si:  Dezvoltare inteligenta copii

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.