Afla ce fel de dieta ar trebui sa urmezi pentru ca pielea ta sa arate impecabil

Femeile din întreaga lume ajung sa cheltuiasca foarte multi bani pentru tratamente faciale, creme si lotiuni care promit ca pielea lor se va regera si vor ramâne vesnic tinere. Ceea ce multe dintre noi nu realizam este faptul ca textura pielii reflecta, de fapt, starea sanatatii noastre.Daca vrei sa ai o piele frumoasa, primul element de care ar trebui sa tii cont este o dieta echilibrata.Câtiva pasi simpli, ca adaugarea în meniu a alimentelor care contin antioxidanti si Omega 3, având grija în acelasi timp sa consumi destule proteine si sa eviti consumul de alcool – pot reprezenta o diferenta uriasa în ceea ce priveste calitatea pielii tale, care va straluci de sanatate si te va face sa te simti multumita în fiecare dimineata, când te privesti în oglinda.Antioxidantii ajuta la combaterea actiunii radicalilor liberi si la regenerarea celulara. Ai nevoie, în primul rând, de alimente bogate în vitaminele A, C si E, dar si de beta-caroten. Antioxidantii se gasesc în ceai, nuci, fasole, cereale, fructe si legume. Aunele, afinele, ciresele, coacazele, semintele de floarea soarelui si ghimbirul au un continut foarte ridicat de antioxidanti, asa ca le poti consuma cu toata încrederea.Ceaiul verde este vestit pentru capacitatea sa antioxidanta, dar este si o bariera naturala împotriva razelor UV, a caror actiune negativa este vizibil redusa.Proteinele sunt esentiale pentru ca pielea sa arate nemaipomenit. Ele ajuta la regenerarea pielii si la cresterea si mentinerea elasticitatii acesteia. Una dintre cele mai importante proteine este colagenul, care are un rol esential în structura celulara. Fara acesta, pielea se rideaza usor si îmbatrâneste, capatând un aspect obosit.Proteinele se gasesc în toate tipurile de carne, inclusiv în peste si în lactate. O sursa foarte buna de proteine de origine non-animala gasim si în alimente ca laptele de soia, tofu, nuci, seminte si fasole.Apa poate face minuni pentru pielea ta, ajutând-o sa ramâna tânara si sa aiba un aspect frumos. Daca esti una dintre persoanele care reusesc sa bea cele opt pahare cu apa care sunt recomandate pe parcursul unei zile, înseamna ca pielea ta arata deja minunat. E bine sa ai întotdeauna cu tine o sticla cu apa, pentru a te asigura ca ai la îndemâna cea mai buna sursa pentru hidratare. La fel de bune în acest scop, dar consumate cu moderatie, sunt sucurile naturale si supele de legume.
Femeile din întreaga lume ajung sa cheltuiasca foarte multi bani pentru tratamente faciale, creme si lotiuni care promit ca pielea lor se va regera si vor ramâne vesnic tinere. Ceea ce multe dintre noi nu realizam este faptul ca textura pielii reflecta, de fapt, starea sanatatii noastre.Daca vrei sa ai o piele frumoasa, primul element de care ar trebui sa tii cont este o dieta echilibrata.Câtiva pasi simpli, ca adaugarea în meniu a alimentelor care contin antioxidanti si Omega 3, având grija în acelasi timp sa consumi destule proteine si sa eviti consumul de alcool – pot reprezenta o diferenta uriasa în ceea ce priveste calitatea pielii tale, care va straluci de sanatate si te va face sa te simti multumita în fiecare dimineata, când te privesti în oglinda.Antioxidantii ajuta la combaterea actiunii radicalilor liberi si la regenerarea celulara. Ai nevoie, în primul rând, de alimente bogate în vitaminele A, C si E, dar si de beta-caroten. Antioxidantii se gasesc în ceai, nuci, fasole, cereale, fructe si legume. Aunele, afinele, ciresele, coacazele, semintele de floarea soarelui si ghimbirul au un continut foarte ridicat de antioxidanti, asa ca le poti consuma cu toata încrederea.Ceaiul verde este vestit pentru capacitatea sa antioxidanta, dar este si o bariera naturala împotriva razelor UV, a caror actiune negativa este vizibil redusa.Proteinele sunt esentiale pentru ca pielea sa arate nemaipomenit. Ele ajuta la regenerarea pielii si la cresterea si mentinerea elasticitatii acesteia. Una dintre cele mai importante proteine este colagenul, care are un rol esential în structura celulara. Fara acesta, pielea se rideaza usor si îmbatrâneste, capatând un aspect obosit.Proteinele se gasesc în toate tipurile de carne, inclusiv în peste si în lactate. O sursa foarte buna de proteine de origine non-animala gasim si în alimente ca laptele de soia, tofu, nuci, seminte si fasole.Apa poate face minuni pentru pielea ta, ajutând-o sa ramâna tânara si sa aiba un aspect frumos. Daca esti una dintre persoanele care reusesc sa bea cele opt pahare cu apa care sunt recomandate pe parcursul unei zile, înseamna ca pielea ta arata deja minunat. E bine sa ai întotdeauna cu tine o sticla cu apa, pentru a te asigura ca ai la îndemâna cea mai buna sursa pentru hidratare. La fel de bune în acest scop, dar consumate cu moderatie, sunt sucurile naturale si supele de legume.

Citeste si:  Nutritionistii au identificat noi probleme: sapte alimente „fals" sanatoase

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.