Ajuta-ti organismul cand este supus la stres si consuma nuci

Cuplu cumparand nuci

In plus, prin tehnici imagistice, oamenii de stiinta au putut masura gradul de dilatare arteriala, rezultatele aratand ca la acei participanti care au consumat nuci in combinatie cu ulei din seminte de in s-a inregistrat o imbunatatire semnificativa a sanatatii vasculare, precum si o reducere a nivelului proteinei C-reactive, cunoscuta ca marker al bolilor inflamatorii.

Citeste si:  Mancaruri care se prepara rapid

„Acesta este primul studiu care demonstreaza ca nucile si uleiul de nuci reduc tensiunea arteriala in conditii de stres. Rezultatele sunt importante pentru ca nu intotdeuna, in viata cotidiana, putem evita factorii cauzatori de stres, fiind o veste buna ca prin alimentatie ne putem ajuta organismul sa raspunda mai bine situatiilor dificile”, explica West.

Citeste si:  Cum controlam stresul pe timpul sarcinii?

Nucile sunt o sursa bogata de fibre, antioxidanti si acizi grasi polinesaturati, in special acidul alfa linolenic si acidul gras omega-3. Uleiul din seminte de in are o concentratie mai mare de acizi grasi omega-3, comparativ cu uleiul de nuci, insa potrivit studiului, efectele de optimizare a raspunsului organismului uman la stres sunt vizibile doar daca acesta este consumat in combinatie cu nuci sau ulei de nuci.

Citeste si:  Apendicita

Sursa: Eurekalert


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.