Alimentatia de primavara

A venit primavara, a venit caldurica, iar cei mici nu prea mai au pofta de mancare sau cel putin nu de orice mancare care pica mai greu la stomacelul lor. Pentru ca este soare afara si frumos, au mai mult chef de joaca si energie ca niciodata. Din aceasta cauza, este posibil sa refuze sa manance sau sa stea la masa: pentru ca gandul lor este numai la joaca.
Tu, in calitate de parinte, trebuie sa te asiguri ca cel mic mananca suficient si sanatos, pentru a se putea bucura in voie de compania prietenilor de joaca, iar tu de compania unui copil vesel si plin de viata.
Dimineata, cand se trezeste asigura-te ca ia un mic dejun copios si bogat in vitamine. Un bol de cereale cu lapte sau un pahar de lapte indulcit cu miere fac deliciul diminetilor de primavara. La fel si sandwichurile cu cascaval, muschiulet de porc si o fasie de salata sunt extraordinar de bune si satioase pentru a-i incarca bateriile celui mic.
La baza imunitatii celui mic stau proteinele. Lipsa proteinelor din alimentatie poate creste riscul imbolnavirii, de aceea este indicat sa-i pregatesti celui mic supe delicioase de pui, salate sau fripturici la gratar.
Foarte bogate in vitamine si bune pentru alimentatia micutilor sunt migdalele, uleiul de porumb, alunele, untul de arahide si somonul.
Include in fiecare zi a saptamanii cate unul din aceste alimente si vei vedea cum nivelul de energie si vitalitate al copilului tau va creste in fiecare zi.
Echinaceea este un supliment vegetal care are un efect antioxidant si care il ajuta pe cel mic sa faca fata activitatilor de la gradinita, scoala sau locul de joaca.
Supa de pasare cu taitei este foarte usoara, merge pentru sezonul de primavara si nici nu pica greu stomacelului celor mici.
Supa crema de broccoli este si ea foarte buna datorita continutului de magneziu si fier, care dau energie si buna dispozitie.
Chiar daca unele fructe sunt din import si nu sunt suta la suta naturale, este recomandat sa-i oferi micutului tau o gama large de fructe din care sa-si ia necesarul zilnic: pepene galben, caise, nectarine, grepfruit, mandarine si pepene rosu.

Citeste si:  Obezitatea

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.