belVita Start si fanii sai de pe Facebook lanseaza cartea Mic Dejun 2.0

Kraft Foods Romania lanseaza cartea Mic Dejun 2.0, scrisa cu ajutorul fanilor belVita Start de pe Facebook. Un proiect unic pentru piata locala, Mic Dejun 2.0 prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul retelei sociale.

„Mic Dejun 2.0 este o carte utila pentru oricine isi doreste un stil de viata sanatos, din care un mic dejun echilibrat, ce ofera vitalitatea necesara pentru prima parte a zilei, nu poate sa lipseasca. Acest proiect este lansat astazi datorita contributiei fanilor belVita Start care au raspuns invitatiei noastre de a defini impreuna cultura actuala a micului dejun, asa cum este ea influentata de stilul de viata modern. Le multumim tuturor consumatorilor care au raspuns pozitiv acestui proiect si ne-au trimis peste 500 de propuneri pe parcursul celor 4 saptamani de campanie”, a declarat Maria Burnuz Brand Coordonator Biscuiti Kraft Foods Romania.

Citeste si:  Mos Craciun vine cu Metroul la Subway Christmas

belVita Start, singurul brand de biscuti special creati pentru micul dejun de pe piata din Romania, a lansat acest proiect neconventional in toamna acestui an, invitand consumatorii din Romania sa contribuie prin participarea la 10 concursuri de retete, utilizarea de aplicatii dedicate si relatarea experientelor memorabile legate de micul dejun – fiecare dintre ei implicandu-se astfel in acest demers de constientizare a importantei primei mese a zilei.

Continutul nutritional al retetelor furnizate de catre fanii belVita Start a fost analizat de catre doamna dr. Corina Zugravu, care a validat 288 de contributii, incluse in volumul lansat pe 29 noiembrie 2011.

Mic Dejun 2.0 cuprinde 10 capitole si 132 de pagini in cadrul carora cititorii pot descoperi mai multe despre:

Citeste si:  Grapefruitul consumat inaintea oricarei mese te ajuta sa fii mai slaba

importanta si beneficiile micului dejun;
obiceiurile pentru prima masa a zilei in intreaga lume;
sfaturi utile pe care le pot aplica usor, pentru a avea un mic dejun echilibrat;
curiozitati legate de prima masa a zilei;
retete primite de la consumatori pentru un start echilibrat al fiecarei dimineti pentru diverse categorii de persoane, momente si ipostaze precum: copii, persoane sportive, indragostiti, pentru atunci cand sunt raciti, pentru o stare de spirit buna sau un weekend cu cei dragi, retete rapide si echilibrate sau propuneri de mic dejun la pachet, precum si retete de mic dejun descoperite in timpul calatoriilor sau care le-au definit copilaria;
felul in care vedetele abordeaza micul dejun, alaturi de celelalte laturi ale stilului de viata al unui superstar;
informatii utile referitoare la indicele glicemic ale principalelor alimente folosite la micul dejun.

Citeste si:  Ce facem cand viata devine un loc prea "aglomerat"?

La evenimentul de lansare al Mic Dejun 2.0 organizat la libraria Carturesti au participat, alaturi de reprezentantii Kraft Foods Romania si doamna dr. Corina Zugravu, peste 20 de autori ai acestui volum, care s-au putut cunoaste si au avut ocazia sa impartaseasca celor prezenti cum au perceput acest proiect si cum se simt in calitate de co-autori.

Mic Dejun 2.0 a fost tiparit in 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor si ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate in perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.