Beneficiile exercitiilor prenatale

Pe perioada sarcinii, tot ce vrem este sa ne asiguram ca stam bine la capitolul sanatate, atat pentru noi, cat si pentru copil.
Pentru asta trebuie sa luam in calcul si exercitiile prenatale, care au rolul de a ne mentine in forma, de a usura sarcina si momentul nasterii, cat si starea de sanatate a copilului.
Cea mai buna metoda de miscare pe perioada sarcinii este mersul pe jos. Studiile au aratat ca este cel mai bun si cel mai putin solicitant exercitiu prenatal.
Mersul pe jos ajuta buna functionare a inimii si circulatia sangelui. Este si cea mai ieftina modalitate de a face miscare, avand in vedere ca trebuie sa pui bani deoparte si sa cumperi o multime de lucruri pentru viitorul bebelus, pentru vizitele la doctor sau pentru camera lui.
Un alt exercitiu prenatal eficient este inotul, care nu are nicio contraindicatie. Inotand te simti mai usoara si o sa-ti fie mai usor sa dai jos cateva dintre kilogramele nedorite. Beneficiile sale cardiovasculare te vor ajuta sa treci mai usor peste momentele tensionate sau pline de emotie pe care orice femeie insarcinata le are.
Vei observa ca vei dormi mai bine dupa o ora de inot, care este o problema deosebit de mare pentru multe dintre gravidute.
Cateva minute de inot ard foarte multe calorii, asa ca te poti bucura de beneficiile acestui sport de doua-trei ori pe saptamana.
Yoga este o metoda moderna de miscare, atat de relaxare cat si si de mobilizare. Aceste tipuri de exercitiu care se bazeaza pe miscarea statica, pun toti muschii in functiune, pentru inceput, dupa care au rolul de a relaxa intreg organismul.
Mersul pe bicicleta este si el recomandat, insa nu trebuie facut in mod frecvent, pentru a nu determina aparitia febrei musculare sau a starilor de oboseala fizica.
Exercitiile prenatale au efectul benefic de a reduce stresul si problemele pe care acesta le poate cauza. Durerile de cap, oboseala, constipatia si transpiratia excesiva vor fi limitate odata cu inceperea programului prenatal de miscare.
Va recomand sa tineti cont de aceste lucruri si sa va acordati atat voua, cat si bebelusului vostru o nastere mai usoara.

Citeste si:  Monitorizarea sarcinii - analize de laborator

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.