Cele mai bune terenuri pentru alergat: suprafetele naturale, pe care te simti bine!

În functie de tipul acestuia, antrenamentul tau zilnic poate fi mai eficient sau chiar mai periculos, daca nu faci alegerile potrivite. Pe termen lung, terenul pe care alergi poate avea efecte asupra sanatatii tale, scrie Ce se întâmpla doctore?.Foarte dur, betonul ar trebui evitat cu orice pret. Daca te hotarasti sa alergi pe beton, nu ar trebui sa te surprinda daca începi, dupa o anumita perioada de timp, sa simti dureri ale articulatiilor sau ligamentelor. Asfaltul este în general suprafata preferata pentru alergat, în special în cazul persoanelor care locuiesc în orase. Absoarbe impactul destul de bine, fiind mai putin dur decat betonul. Aderenta este si ea la fel de buna, în functie si de calitatea acestuia. Cu toate ca este foarte placut sa alergi într-o zi de vara, imediat dupa ploaie, noroiul îti poate pune serioase probleme. Nu este recomandat sa faci o astfel de alegere pentru ca dupa cum probabil stii foarte bine, noroiul este alunecos si poti cadea destul de usor. În cazul în care este destul de deasa, iarba poate absorbi foarte bine impactul picioarelor tale cu solul, atunci când alergi. Este necesar sa fii prudenta pentru ca poti da peste obstacole sau gropi ascunse în iarba, mai ales daca aceasta este înalta. Daca vrei sa arzi cât mai multe calorii, nisipul poate constitui cea mai buna alegere pentru jogging. Pentru ca piciorul ti se afunda în nisip, trebuie sa depui mai mult efort decat în cazul unei alte suprafete. Foarte sigur, alergatul pe nisip poate fi comparat cu cel pe asfalt.Aege suprafata care ti se potriveste cel mai bine, evitând betonul. Acesta îti va agresa articulatiile si va pune o presiune prea mare asupra coloanei tale vertebrale. Alearga pe suprafetele naturale, pe care te simti bine si care de-a lungul timpului nu îti afecteaza în mod negativ sanatatea. De asemenea, trebuie sa iei în calcul si tehnica de jogging pe care o folosesti sau calitatea pantofilor tai de sport, pentru a evita accidentarile.
În functie de tipul acestuia, antrenamentul tau zilnic poate fi mai eficient sau chiar mai periculos, daca nu faci alegerile potrivite. Pe termen lung, terenul pe care alergi poate avea efecte asupra sanatatii tale, scrie Ce se întâmpla doctore?.Foarte dur, betonul ar trebui evitat cu orice pret. Daca te hotarasti sa alergi pe beton, nu ar trebui sa te surprinda daca începi, dupa o anumita perioada de timp, sa simti dureri ale articulatiilor sau ligamentelor. Asfaltul este în general suprafata preferata pentru alergat, în special în cazul persoanelor care locuiesc în orase. Absoarbe impactul destul de bine, fiind mai putin dur decat betonul. Aderenta este si ea la fel de buna, în functie si de calitatea acestuia. Cu toate ca este foarte placut sa alergi într-o zi de vara, imediat dupa ploaie, noroiul îti poate pune serioase probleme. Nu este recomandat sa faci o astfel de alegere pentru ca dupa cum probabil stii foarte bine, noroiul este alunecos si poti cadea destul de usor. În cazul în care este destul de deasa, iarba poate absorbi foarte bine impactul picioarelor tale cu solul, atunci când alergi. Este necesar sa fii prudenta pentru ca poti da peste obstacole sau gropi ascunse în iarba, mai ales daca aceasta este înalta. Daca vrei sa arzi cât mai multe calorii, nisipul poate constitui cea mai buna alegere pentru jogging. Pentru ca piciorul ti se afunda în nisip, trebuie sa depui mai mult efort decat în cazul unei alte suprafete. Foarte sigur, alergatul pe nisip poate fi comparat cu cel pe asfalt.Aege suprafata care ti se potriveste cel mai bine, evitând betonul. Acesta îti va agresa articulatiile si va pune o presiune prea mare asupra coloanei tale vertebrale. Alearga pe suprafetele naturale, pe care te simti bine si care de-a lungul timpului nu îti afecteaza în mod negativ sanatatea. De asemenea, trebuie sa iei în calcul si tehnica de jogging pe care o folosesti sau calitatea pantofilor tai de sport, pentru a evita accidentarile.

Citeste si:  Simptome leucemie

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.