Controlarea furiei

Esti cunoscuta pentru temperamentul tau iesit din comun? Te gasesti de multe ori in certuri si discutii?
Furia este normal, o emotie sanatoasa. Dar este nesanatos atunci cand iti pierzi tot timpul controlul. Furia cronica, exploziva are consecinte serioase pentru relatiile tale, pentru sanatate, si pentru starea ta de spirit. Vestea buna este faptul ca sa ti controlezi furia este mai usor decat crezi. Cu putina rabdare si cu putina informare, poti invata cum sa iti exprimi sentimentele in moduri mai sanatoase.
Intelegerea furiei
Emotia furiei este fie buna, fie rea. Este perfect sanatos si normal sa simti furie atunci cand esti tratata gresit sau necorespunzator. Nu sentimentul este problema – problema este ceea ce faci cu el. Asta face diferenta. Furia devine o problema atunci cand te raneste pe tine sau pe ceilalti.
Daca ai un temperament vulcanic, este posibil sa simti ca situatia iti scapa de sub mana si ca nu poti face mare lucru pentru a evita acest lucru. Dar ai mai mult control asupra furiei tale decat crezi. Poti invata sa iti exprimi emotiile fara sa ii ranesti pe ceilalti – si cand o faci, nu numai ca te vei simti mai bine, dar iti vei si simti nevoile indeplinite. Controlul furiei este o arta care are nevoie de munca, dar si de practica. Sa inveti sa iti controlezi furia si sa o exprimi intr-un mod corect te poate ajuta sa iti construiesti relatii mai bune, sa iti atingi telurile, si sa duci o viata mai satisfacatoare.
Sfaturi pentru cotrolarea furiei:
1. Exploreaza ceea ce se afla cu adevarat in spatele furiei
2. Fii constienta de semnele de avertizare ale furiei
3. Invata modalitati de calmare
4. Gaseste moduri mai sanatoase de exprimare a furiei

Citeste si:  Foamea emotionala

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.