Cum sa ai un somn linistit

Dureri de sapte sau angoase, nu e intotdeauna usor sa gasim odihna. Iata cateva pozitii care te vor ajuta sa-ti alini durerile si sa-ti aduca un somn linistit.
1. Te doare gatul
Pozitia ideala: pentru a tine capul mai ridicat, dormi pe o parte, cu mainile sub urechi si barbia usor adusa in fata. Tine genunchii putin flexati si spatele in linie dreapta.
2. Cand ti-e frig
Pozitia ideala: aseaza-te in pozitie aproximativ fetala.Palmele tine-le fata-n fata, intre coapse, iar picioarele- ghemuite. Ciar daca te curbezi usor, spatele trebuie sa ramana drept.
3. Ai dureri de spate
Pozitia ideala: aseaza-te pe o parte, in pozitie semifetala, cu palmele sub cap. Indoaie picioarele spre piept si mentine spatele drept. Poti sa-ti pui perna intre coapse pentru mai mult confort.
4. Esti stresata
Pozitia ideala: intinde-te pe spate, cu capul pe perna intors pe o parte si cu picioarele drepte. Mainile relaxate pune-le pe abdomen, inspira profund pe nas si expira in acelasi ritm.
5. Ai racit
Pozitia ideala: culca-te pe partea preferata, aseaza-ti capul pe perna, putin mai sus si ridica usor barbia.
6. Ai probleme cu digestia
Pozitia ideala: pe o parte, cu capul mai ridicat pe perna si cu bratele indoite. Adu palmele in fata fetei, piciorul de deasupra fiind indoit la 90 de grade.

Citeste si:  Exercitiile intense va ajuta sa slabiti

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.