Cum sa reduci colesterolul din alimentatie

Please select a featured image for your post

Nivelul de colesterol poate fi controlat prin dieta, sustin nutritionistii. Po­trivit cardiologilor americani, un om care sufera de o afectiune a inimii, a aparatului circulator sau de diabet nu poate consuma mai mult de 200 mg pe zi, iar o persoana sanatoasa nu trebuie sa depaseasca 300 mg de colesterol pe zi. Pentru a tine sub control colesterolul, specialistii recomanda o alimentatie bazata pe continutul de colesterol al alimentelor. Astfel, 100 g rinichi de vita contine 375 mg de colesterol, 100g ficat de vita are 300 mg colesterol, 100 g tort contine 260 mg colesterol, 100 g unt are 250 mg, iar un ou fiert are 225 mg de colesterol. Alimente cu un continut mai scazut de colesterol sunt: 100 g friptura de vaca si 100 g carne de miel – 70 mg, 100 g carne de pasare – 60 mg, 100g inghetata – 45 mg, 30 g branza grasa – 27 mg si 30 g cascaval – 19 mg. Totodata, nutritionistii spun ca legumele, fructele, cerealele, verdeturile, nucile si uleiurile vegetale nu contin colesterol. Specialistii mentioneaza ca dieta este in stransa legatura cu viata activa a unei persoane.
Nivelul de colesterol poate fi controlat prin dieta, sustin nutritionistii. Po­trivit cardiologilor americani, un om care sufera de o afectiune a inimii, a aparatului circulator sau de diabet nu poate consuma mai mult de 200 mg pe zi, iar o persoana sanatoasa nu trebuie sa depaseasca 300 mg de colesterol pe zi. Pentru a tine sub control colesterolul, specialistii recomanda o alimentatie bazata pe continutul de colesterol al alimentelor. Astfel, 100 g rinichi de vita contine 375 mg de colesterol, 100g ficat de vita are 300 mg colesterol, 100 g tort contine 260 mg colesterol, 100 g unt are 250 mg, iar un ou fiert are 225 mg de colesterol. Alimente cu un continut mai scazut de colesterol sunt: 100 g friptura de vaca si 100 g carne de miel – 70 mg, 100 g carne de pasare – 60 mg, 100g inghetata – 45 mg, 30 g branza grasa – 27 mg si 30 g cascaval – 19 mg. Totodata, nutritionistii spun ca legumele, fructele, cerealele, verdeturile, nucile si uleiurile vegetale nu contin colesterol. Specialistii mentioneaza ca dieta este in stransa legatura cu viata activa a unei persoane.

Citeste si:  Munca, secretul unei vieti mai sanatoase!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.