Cum sa te apuci de yoga si de ce?

Beneficiile pe care yoga le are asupra organismului sunt incredibile si sunt destul de rapide:

Este un sistem de intretinere a sanatatii, care incearca sa combine cele trei elemente esentiale: corp, minte si spirit intr-o unitate, pentru a promova sanatatea si  a creste longevitatea.

Pozitiile de yoga sunt combinate cu exercitii de respiratie si de concentrare mentala, pentru a incuraja o stare de sanatate fizica buna, calm si claritate mentala.

Reducerea Depresiei

Practicarea de yoga poate avea efecte masurabile privind bunastarea si starea de spirit. In 2012 Universitatea din Michigan  a facut un studiu care arata ca yoga poate ajuta femeile gravide sa isi gestioneze simptomele de stres mult mai usor, ceea ce duce la mame mai sanatoase si copii sanatosi. De asemenea, reducerea stresului a permis  o mai buna conexiune a mamei cu copilul.

Citeste si:  Inlocuiti grasimile rele din alimentatie cu cele esentiale

Scaderea Inflamatiei

Un studiu realizat la Universitatea de Stat din Ohio,  a constatat ca subiectii care au facut yoga in mod regulat au o incidenta mai scazuta legata de boli de inima, diabet de tip 2, accident vascular cerebral si alte boli legate de varsta. Rezultatele sugereaza ca exercitiile de yoga pot ajuta la reducerea inflamatiei in tot corpul si imbunatateste sanatatea oamenilor mai in varsta.

yoga beneficii

Dureri de spate mai mici

Yoga a fost, de asemenea, imbunatateste in mod semnificativ viata celor care acuza dureri de spate.

Citeste si:  Ce trebuie sa manance o gravida

Reduce stresul

Oamenii care practica yoga, de obicei, sunt mult mai relaxati si dupa o singura sesiune. De-a lungul timpului, acest lucru se vede in viata de zi cu zi.Stresul este unul dintre cele mai mari probleme ale vietii moderne. Acesta a fost asociat cu mai multe afectiuni medicale, inclusiv obezitate si hipertensiune arteriala. Yoga este una dintre cele mai bune metode de a reduce stresul.

Mai multa incredere in sine

Yoga poate, de asemenea, face sa te simti mult mai pozitiv si încrezator. Un studiu din 2010, efectuat la Boston Scoala de Medicina, a constatat ca yoga este mai eficienta decat mersul pe jos – atunci cand este vorba de a reduce anxietatea si de a pune oamenii intr-o stare de spirit mai buna.

Citeste si:  Terapie pentru gelozie - cum depasim criza paroxismatica?

Un somn mai bun

Lipsa de somn poate provoca mult stres si alte dificultati emotionale. Spre deosebire de multe alte tipuri de exercitii, se pot practica mai multe pozitii de yoga inainte de ora de culcare.

Daca te-am convins, asteptam sa ne impartasesti din experienta ta la cursurile de yoga, pe care sa le impartasim cu celelalte doritoare de activitati binefacatoare pentru corp si minte.

 

 


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.