Cum tratam sindromul premenstrual

“Musafirii lunari” ne pot provoca uneori dureri cumplite. De aceea este bine sa stim cum putem atenua durerile pentru a ne bucura de un trup, suflet si un spirit sanatos!
Inainte de a incepe sa te “indopi” cu tratamente, cauta radacina problemelor! Nu te obisnui cu dereglarile hormonale, cu tensiunea psihica simtita in perioada premenstruala, cu crampele si cu hemoragiile. Corpul tau iti transmite semnale de alarma! Nu le ignora! Mergi la medic si impreuna incercati sa clarificati perioada normala a ciclului lunar.
Fa sport deoarece ajuta la dispersarea crampelor menstruale. Prin miscare si transpiratie elimini din organism surplusul de apa retinut. Dupa ce muschii lucreaza, vasele de sange se dilata si circulatia se accelereaza. Aceasta irigare are un efect benefic si asupra organelor abdominale si contribuie la calmarea crampelor.
Asigura-ti necesarul de vitamina E – sursele noastre de vitamine E le gasim in faina integrala, soia, oua, macese, miez de nuca, arahide. De asemenea ne putem bucura de vitamine si in semintele de dovleac, marar, spanac si patrunjel.
Tine cont de sfaturile legate de nutritie! Este recomandata alimentatia lipsita de conservanti si consumul redus de sare. Fa de cate ori ai ocazia cure de legume si fructe. Bea multe lichide pentru a regla tranzitul intestinal ( aproximativ 2 litrii pe zi ).
Ia-ti doza necesara de zinc, magneziu si calciu, deoarece joaca un rol important in atenuarea simptomelor sindromului premenstrual. Consuma alimente ca: mazarea, lintea, fasolea, stafidele.
Ia lectii speciale de gimnastica intima! De acolo iti poti insusi exercitii de gimnastica menstruala pentru a evita crampele severe sau hemoragiile!
Si nu in ultimul rand, rasfata-te cu mai mult somn, cu o atmosfera mai intima, cu lecturi mai sensibile, cu discutii, cu mai multe imbratisari, cu dans… Daruieste-te feminitatii tale!

Citeste si:  Cum tratam oboseala cronica

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.