Descopera 10 reguli de aur pentru ca dieta ta sa fie eficienta!

Majoritatea dietelor nu reusesc, acesta este crudul adevar. Sa tii o dieta nu este un lucru usor. Descopera 10 reguli pentru eficienta dietei tale!1. Stabileste-ti teluri rezonabile! Daca plasezi bara prea sus, sa nu te miri ca nu ajungi la ea. Nu exista o greutate ideala pentru toti: cea mai mare dorinta a ta ar trebui sa fie sa ai un organism sanatos si echilibrat. Asta depinde de cum esti tu construita, de metabolism, mostenire genetica sau de tulburari hormonale. Nu îti dori sa slabesti dintr-o data prea mult kilograme, pentru ca îti vei face mai mult rau. Înainte sa începi un regim, stabileste-ti un scop realist si relativ usor de atins: de exemplu, sa scapi de 2-5 kilograme.2. Fii motivata din interior! Nu slabi ca sa le faci pe plac altora. Daca faci asta, fa-o pentru tine, pentru bunastarea si sanatatea ta. Daca te simti bine în pielea ta, nu are niciun rost sa te apuci sa tii dieta.3. Alege-ti momentul potrivit! Asta nu înseamna sa amâni la nesfârsit sa începi dieta, ba pentru ca mergi sâmbata la o petrecere, ba pentru ca pleci în concediu peste doua saptamâni etc. Momentul potrivit este acela când te simti pregatita sa respecti regulile impuse de noul regim alimentar, în orice conditii.4. Identifica-ti greselile! Afla de ce te-ai îngrasat: din cauza obiceiurilor alimentare nesanatoase, a schimbarilor majore de viata, factori de mediu, lipsa activitatii fizice? Trebuie sa mergi pâna la izvorul problemelor, pentru a putea sa faci o schimbare pozitiva.5. Gaseste cea mai buna dieta pentru tine! Exista foarte multe tipuri de diete, însa niciuna nu da rezultate spectaculoase pentru orice persoana. Esential e sa-ti alegi o dieta echilibrata, care sa se potriveasca cu stilul tau de viata si cu nevoile tale.6. Ramâi pe pozitii! Uita de dietele nebunesti în care o zi te înfometezi drastic, iar în a doua manânci în disperare! Organismul tau va fi dat peste cap si vei resimti din plin protestul lui fata de un asemenea regim dezechilibrat. Daca vrei ca dieta sa functioneze, trebuie sa respecti regulile cu strictete.7. Gaseste un echilibru între consumul de mâncare si consumul de energie, în asa fel încât sa eviti sa pui la loc ceea ce cu greu ai obtinut dupa dieta. Perioada de dupa dieta este, fara îndoiala, cea mai grea. Nici nu stii ce sa faci: sa ai grija în continuare ce manânci, sau, dimpotriva, sa te bucuri ca ai scapat de dieta si sa-ti comanzi un platou cu prajituri de la cofetarie?8. Schimba-ti obiceiurile pentru totdeauna! Nu mai sari peste mese, nu rontai dulciuri în nestire în fata televizorului, nu mânca exagerat seara. Aceste reguli trebuie sa le asimilezi foarte bine, sa faca parte din stilul tau de viata.9. Dupa ce ai terminat dieta, cântareste-te o data pe saptamâna! Urca-te pe cântar la aceeasi ora, în aceleasi haine. Daca observi ca ai mai pus un pic pe tine, ia-o mai usor cu grasimile si cu dulciurile în zilele urmatoare.10. Fa miscare! Chiar daca urcatul scarilor si mersul pe jos nu sunt chiar sporturi, sunt o modalitate excelenta de a face miscare si de a arde calorii. Fii activa, daca vrei sa te mentii în forma pe termen lung!
Majoritatea dietelor nu reusesc, acesta este crudul adevar. Sa tii o dieta nu este un lucru usor. Descopera 10 reguli pentru eficienta dietei tale!1. Stabileste-ti teluri rezonabile! Daca plasezi bara prea sus, sa nu te miri ca nu ajungi la ea. Nu exista o greutate ideala pentru toti: cea mai mare dorinta a ta ar trebui sa fie sa ai un organism sanatos si echilibrat. Asta depinde de cum esti tu construita, de metabolism, mostenire genetica sau de tulburari hormonale. Nu îti dori sa slabesti dintr-o data prea mult kilograme, pentru ca îti vei face mai mult rau. Înainte sa începi un regim, stabileste-ti un scop realist si relativ usor de atins: de exemplu, sa scapi de 2-5 kilograme.2. Fii motivata din interior! Nu slabi ca sa le faci pe plac altora. Daca faci asta, fa-o pentru tine, pentru bunastarea si sanatatea ta. Daca te simti bine în pielea ta, nu are niciun rost sa te apuci sa tii dieta.3. Alege-ti momentul potrivit! Asta nu înseamna sa amâni la nesfârsit sa începi dieta, ba pentru ca mergi sâmbata la o petrecere, ba pentru ca pleci în concediu peste doua saptamâni etc. Momentul potrivit este acela când te simti pregatita sa respecti regulile impuse de noul regim alimentar, în orice conditii.4. Identifica-ti greselile! Afla de ce te-ai îngrasat: din cauza obiceiurilor alimentare nesanatoase, a schimbarilor majore de viata, factori de mediu, lipsa activitatii fizice? Trebuie sa mergi pâna la izvorul problemelor, pentru a putea sa faci o schimbare pozitiva.5. Gaseste cea mai buna dieta pentru tine! Exista foarte multe tipuri de diete, însa niciuna nu da rezultate spectaculoase pentru orice persoana. Esential e sa-ti alegi o dieta echilibrata, care sa se potriveasca cu stilul tau de viata si cu nevoile tale.6. Ramâi pe pozitii! Uita de dietele nebunesti în care o zi te înfometezi drastic, iar în a doua manânci în disperare! Organismul tau va fi dat peste cap si vei resimti din plin protestul lui fata de un asemenea regim dezechilibrat. Daca vrei ca dieta sa functioneze, trebuie sa respecti regulile cu strictete.7. Gaseste un echilibru între consumul de mâncare si consumul de energie, în asa fel încât sa eviti sa pui la loc ceea ce cu greu ai obtinut dupa dieta. Perioada de dupa dieta este, fara îndoiala, cea mai grea. Nici nu stii ce sa faci: sa ai grija în continuare ce manânci, sau, dimpotriva, sa te bucuri ca ai scapat de dieta si sa-ti comanzi un platou cu prajituri de la cofetarie?8. Schimba-ti obiceiurile pentru totdeauna! Nu mai sari peste mese, nu rontai dulciuri în nestire în fata televizorului, nu mânca exagerat seara. Aceste reguli trebuie sa le asimilezi foarte bine, sa faca parte din stilul tau de viata.9. Dupa ce ai terminat dieta, cântareste-te o data pe saptamâna! Urca-te pe cântar la aceeasi ora, în aceleasi haine. Daca observi ca ai mai pus un pic pe tine, ia-o mai usor cu grasimile si cu dulciurile în zilele urmatoare.10. Fa miscare! Chiar daca urcatul scarilor si mersul pe jos nu sunt chiar sporturi, sunt o modalitate excelenta de a face miscare si de a arde calorii. Fii activa, daca vrei sa te mentii în forma pe termen lung!

Citeste si:  Mediafax: Dieta mediteraneana previne astmul si alergiile

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.