Exercitii simple pentru o musculatura abdominala perfect tonifiata

Daca s-ar inventa o masina care sa-ti defineasca muschii abdomenului fara ca tu sa faci nici cel mai mic efort, ai fi cea mai fericita femeie de pe pamânt. Pâna atunci, poti efectua câteva miscari, care te vor ajuta sa ai o talie mai fina ca niciodata. Rezerva-ti în fiecare zi câteva minute pentru a-ti întari muschii de la nivelul taliei!Întareste-ti muschii abdomenului la tine acasa Întinsa pe spate, cu mâinile la ceafa, gambele flexate si picioarele pe podea. Ridica usor partea superioara a corpului, expirând în acelasi timp. Efectueaza trei serii a câte 8-10 miscari. Astfel, vei lucra muschii abdominali situati deasupra si sub ombilic.Stai pe spate, cu un picior pliat, sprijinit de podea, si cu celalalt întins spre tavan. Ridica bustul pentru a-l apropia de piciorul întins. Expira! Repeta exercitiul de 8 ori, înainte sa schimbi piciorul.Urmatoarea miscare îti permite sa tonifici muschii transversali, pentru o talie frumoasa. Stai întinsa pe spate, cu un picior îndoit pe podea si cu mâinile sub cap. Ridica-ti bustul pentru a aduce cotul drept spre genunchiul stâng. Alterneaza picioarele, realizând 3 serii a câte 8 miscari fiecare.Daca ai o conditie fizica buna, opteaza pentru niste greutati pentru glezne, având 500 g sau 1 kg fiecare.Tonifica-ti musculatura abdominala oriunde te-ai afla Atunci când te afli în masina personala sau în mijloacele de transport în comun, contracta-ti abdomenul în timp ce stai la semafor. Nu uita sa respiri normal în acest interval. La birou, patreaza pozitia corpului dreapta si contracta muschii abdominali timp de 15 secunde. Repeta miscarea cu regularitate.Faptul ca ai o talie mai ferma îti ajuta zona lombara a coloanei vertebrale. Pentru a evita durerile de spate, ai grija sa-ti sprijini spatele de podea si sa nu-l cambrezi în timp ce faci exercitii pentru abdomen.
Daca s-ar inventa o masina care sa-ti defineasca muschii abdomenului fara ca tu sa faci nici cel mai mic efort, ai fi cea mai fericita femeie de pe pamânt. Pâna atunci, poti efectua câteva miscari, care te vor ajuta sa ai o talie mai fina ca niciodata. Rezerva-ti în fiecare zi câteva minute pentru a-ti întari muschii de la nivelul taliei!Întareste-ti muschii abdomenului la tine acasa Întinsa pe spate, cu mâinile la ceafa, gambele flexate si picioarele pe podea. Ridica usor partea superioara a corpului, expirând în acelasi timp. Efectueaza trei serii a câte 8-10 miscari. Astfel, vei lucra muschii abdominali situati deasupra si sub ombilic.Stai pe spate, cu un picior pliat, sprijinit de podea, si cu celalalt întins spre tavan. Ridica bustul pentru a-l apropia de piciorul întins. Expira! Repeta exercitiul de 8 ori, înainte sa schimbi piciorul.Urmatoarea miscare îti permite sa tonifici muschii transversali, pentru o talie frumoasa. Stai întinsa pe spate, cu un picior îndoit pe podea si cu mâinile sub cap. Ridica-ti bustul pentru a aduce cotul drept spre genunchiul stâng. Alterneaza picioarele, realizând 3 serii a câte 8 miscari fiecare.Daca ai o conditie fizica buna, opteaza pentru niste greutati pentru glezne, având 500 g sau 1 kg fiecare.Tonifica-ti musculatura abdominala oriunde te-ai afla Atunci când te afli în masina personala sau în mijloacele de transport în comun, contracta-ti abdomenul în timp ce stai la semafor. Nu uita sa respiri normal în acest interval. La birou, patreaza pozitia corpului dreapta si contracta muschii abdominali timp de 15 secunde. Repeta miscarea cu regularitate.Faptul ca ai o talie mai ferma îti ajuta zona lombara a coloanei vertebrale. Pentru a evita durerile de spate, ai grija sa-ti sprijini spatele de podea si sa nu-l cambrezi în timp ce faci exercitii pentru abdomen.

Citeste si:  Sa intelegem autismul: de la primele semne la terapie

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.