Fructele benefice iarna

1. Kiwi
Carnea lui ferma si gustoasa este burdusita de vitamina C: 100 mg/100 g. Cand il cumperi, vezi sa nu fie moale. Pastreaza-l la rece, ca sa nu isi piarda vitaminele.
2. Citrice
Sarace in calorii, bogate in fibre bine tolerate de catre organism, dar si in calciu, vitaminele B1,B9 si mai ales in vitamina C (mai toate contin 50 mg/100 g), sunt un adevarat rezervor de vitalitate.
3. Ananas
„Burdusit” de fibre, potasiu si fier, contine si vitamine (25 mg/100g). Datorita invelisului sau protector solid, aceste principii nutritive raman stabile in timp. Alege fructele culese la maturitate- sunt mult mai savuroase.
4. Pere
Sunt un depozit de minerale (potasiu, magneziu, fosfor, calciu) si de fibre. Depozitul ramane, insa, intact doar daca fructele au fost culese inainte sa dea frigul.
5. Mango
Contine abia 60 cal/100 g, dar multe vitamine: provitamina A, vitamina C (45 mg/100g), fier si fibre. Cand il cumperi, sa aiba parfum. Nu suporta frigul- nu-l pastra la frigider.

Citeste si:  Amprenta metabolica: o descoperire ce face posibila dieta personalizata

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.