Interzicerea reclamelor la fast-food ar putea reduce numarul obezilor

Please select a featured image for your post

Cercetatorii americani de la Universitatea City din New York considera ca prin interzicerea reclamelor la produsele fast-food s-ar reduce rata obezitatii cu aproximativ 18 la suta, mai ales in cazul copiilor. Oamenii de stiinta sustin ca numarul obezilor se va reduce, pentru ca oamenii ar consuma aceste produse moderat, si nu intr-un mod abuziv. Specialistii au inceput cercetarile inca de pe la sfarsitul anilor 90, timp in care specialistii au intervievat sute de familii referitor la impactul imaginii asupra dorintei de a manca asemenea produse. De asemenea, cercetatorii americani au studiat si ratingul de audienta in timpul acestor reclame, de la 75 de posturi de televiziune din Statele Unite ale Americii. Totodata, oamenii de stiinta au masurat distanta dintre locul in care subiectii locuiau si cea la care erau amplasate spoturile publicitare la tot felul de restaurante fast-food. Rezultatul acestui studiu a fost ca indivizii erau influentati de imagini, iar de cele mai multe ori persoanele care vizionau astfel de reclame doreau sa manance cel putin un produs fast-food.
Cercetatorii americani de la Universitatea City din New York considera ca prin interzicerea reclamelor la produsele fast-food s-ar reduce rata obezitatii cu aproximativ 18 la suta, mai ales in cazul copiilor. Oamenii de stiinta sustin ca numarul obezilor se va reduce, pentru ca oamenii ar consuma aceste produse moderat, si nu intr-un mod abuziv. Specialistii au inceput cercetarile inca de pe la sfarsitul anilor 90, timp in care specialistii au intervievat sute de familii referitor la impactul imaginii asupra dorintei de a manca asemenea produse. De asemenea, cercetatorii americani au studiat si ratingul de audienta in timpul acestor reclame, de la 75 de posturi de televiziune din Statele Unite ale Americii. Totodata, oamenii de stiinta au masurat distanta dintre locul in care subiectii locuiau si cea la care erau amplasate spoturile publicitare la tot felul de restaurante fast-food. Rezultatul acestui studiu a fost ca indivizii erau influentati de imagini, iar de cele mai multe ori persoanele care vizionau astfel de reclame doreau sa manance cel putin un produs fast-food.

Citeste si:  Forma corpului influenteaza riscul de boli vasculare

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.