Kilograme in plus in timpul sarcinii

Incearca sa iti controlezi kilogramele pe care le-ai acumulat in timpul sarcinii. Nu trebuie sub nici o forma sa incerci sa si slabesti si sa opresti procesul de ingrasare. Ar trebui mai intai sa incetinesti ritmul de ingrasare la cantitati moderate, recomandate, depinzand de a cata luna de sarcina in care te afli. In timpul primului trimestru ar trebui sa castigi in jur de 2-4 kilograme in total. In al doilea si al treilea trimestru, ar trebui sa iei in greutate in jur de 1 kilogram pe saptamana. Ia in considerare aceste schimbari de dieta care te vor ajuta sa castigi kilogramele in plus mai usor:
1. Mananca portii de mancare potrivite si evita sa iti pui mai mult.
2. Alege produse lactate sarace in grasimi, pentru ca au mai multe calorii.
3. Fa exercitii speciale pentru perioada sarcinii. Ia in considerare si variantele mai usoare precum mersul pe jos sau inotul in majoritatea daca nu in toate zilele.
4. Foloseste metode de gatit cu mai putine grasimi.
5. Limiteaza consumul de dulciuri si snacks-uri, gustari.
6. Limiteaza consumul de zahar si de bauturi carbogazoase.

Citeste si:  Liceenii din Calarasi si Zalau accepta "ecOprovocarea"

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.