Masajul fetei si al capului

De cele mai multe ori cand suntem stresate, ne lovim de acele neplacute migrene sau dureri de cap, care ne pot afecta concentrarea si atentia de la alte lucruri importante.
Masajul capului si al fetei poate fi relaxant si linistitor. Iata cum iti poti face singura, acasa, un masaj menit sa te scape de durerile de cap:
Foloseste doua lingurite de ulei de cocos sau de migdale, la alegere. Folosind varfurile degetelor, fa miscari circulare usoare, pentru a elibera stresul si pentru a stimula circulatia sangelui in zona fruntii.
Maseaza pe portiuni, incepand de la baza cefei spre frunte , eliberand tensiunea si activand circulatia folosind miscari scurte si ferme folosind varfurile degetelor.
Continuand seria de miscari cu varfurile degetelor, faceti o serie de miscari de lovire, mai lungi si usoare, incepand de la baza gatului si terminand la nivelul maxilarului. Repeta aceasta miscare de doua-trei ori.
Impreuna cu varfurile degetelor aratator si mijlociu ale ambelor maini, preseaza ferm, de la barbie spre linia parului, incet, de trei ori.
Cu aceeasi miscare, apasa ferm de fiecare parte a barbiei spre laturile nasului si descrie unn triunghi de sub pometi pana la urechi. Repeta aceasta miscare de doua ori.
In acelasi mod, incepand de la baza barbiei, descrie conturul fetei, mergand pana in sus, pana cand mainile se intalnesc pe linia parului. Executa aceasta miscare de trei ori.
In linie oblica, misca usor degetele mari, coborand spre frunte, pe sub pometi si spre urechi. Cu varfurile degetelor executa o miscare usoara de bataie pe fiecare parte a maxilarului superior pana spre mijlocul barbiei.
Spre final, foloseste latul degetelor mari, lovind cu fermitate. Pentru a intensifica drenajul limfatic, si pentru a elimina materia inutila coboara spre gat. Repete aceasta miscare de trei ori.
Acest masaj il poti invata si aplica oriunde ai fi, inainte de orice eveniment care te solicita foarte mult. Eu obisnuiam sa-l fac cand eram in facultate, in sesiune, inainte de a intra la vreun examen mai greu. In felul acesta anxietatea era redusa si ma puteam concentra mult mai bine pe rezolvarea subiectelor examenului.

Citeste si:  Tratarea durerilor

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.