Multi oameni nu pot sa duca o dieta pana la capat. De ce nu ne putem tine de regimurile de slabit?

Dietele pot fi mult prea restrictive si îl fac pe cel care le urmeaza sa se simta pedepsit. Cei care doresc sa slabeasca cu ajutorul unei diete trebuie sa renunte la aproape toate tipurile de mâncare cu care erau obisnuiti.Majoritatea dietelor merg pe ideea ca cine vrea sa slabeasca trebuie sa manânce mai putin. Desi acest lucru este adevarat, pentru oamenii care trebuie sa slabeasca foarte mult, reducerea numarului de calorii consumate zilnic cu 2.000 este un lucru greu de realizat. Aceste persoane se simt înfometate chiar înainte de a începe sa tina dieta.În acelasi timp, chiar si pentru cei care trebuie sa slabeasca putin, reducerea numarului de calorii consumate, de la 2.500 zilnic la 1.200, reprezinta un soc pentru organismul lor. De obicei, oamenilor le place sa manânce aceleasi tipuri de mâncare.Din dorinta de a promova alimentele sanatoase, dietele conventionale sfatuiesc sa se consume feluri de mâncare exotice sau greu de realizat sau fara nici un gust, spun unii nutritionisti. Aici gresesc foarte mult dietele, mai ales cele pe care le tinem pentru ca am auzit de la un prieten sau de la o cunostinta. Ele încearca sa schimbe tipul de mâncare consumata de o persoana.Nutritionistii recomanda ca în locul dietelor clasice sa se continue sa se manânce alimentele cu care suntem obisnuiti, dar în cantitati mult mai mici. În locul timpului folosit pentru învatarea gatirii unor noi tipuri de alimente, este mai bine sa se consume alimentele obisnuite ,dar sa se ia în considerare numarul de calorii introdus în organism.O reducere a numarului de calorii consumate zilnic cu 500 înseamna pierderea a jumatate de kilogram pe saptamâna. Aceasta abordare ajuta automat la micsorarea consumului de grasimi, zahar, sare si carbohidrati.În locul dietelor este mult mai bine sa se recurga la mici schimbari ca omiterea consumului de chips-uri, reducerea numarului de deserturi dintr-o zi, consumul unei cantitati mai mici de carne si cresterea consumului de salate.Citeste mai multe în Gândul.
Dietele pot fi mult prea restrictive si îl fac pe cel care le urmeaza sa se simta pedepsit. Cei care doresc sa slabeasca cu ajutorul unei diete trebuie sa renunte la aproape toate tipurile de mâncare cu care erau obisnuiti.Majoritatea dietelor merg pe ideea ca cine vrea sa slabeasca trebuie sa manânce mai putin. Desi acest lucru este adevarat, pentru oamenii care trebuie sa slabeasca foarte mult, reducerea numarului de calorii consumate zilnic cu 2.000 este un lucru greu de realizat. Aceste persoane se simt înfometate chiar înainte de a începe sa tina dieta.În acelasi timp, chiar si pentru cei care trebuie sa slabeasca putin, reducerea numarului de calorii consumate, de la 2.500 zilnic la 1.200, reprezinta un soc pentru organismul lor. De obicei, oamenilor le place sa manânce aceleasi tipuri de mâncare.Din dorinta de a promova alimentele sanatoase, dietele conventionale sfatuiesc sa se consume feluri de mâncare exotice sau greu de realizat sau fara nici un gust, spun unii nutritionisti. Aici gresesc foarte mult dietele, mai ales cele pe care le tinem pentru ca am auzit de la un prieten sau de la o cunostinta. Ele încearca sa schimbe tipul de mâncare consumata de o persoana.Nutritionistii recomanda ca în locul dietelor clasice sa se continue sa se manânce alimentele cu care suntem obisnuiti, dar în cantitati mult mai mici. În locul timpului folosit pentru învatarea gatirii unor noi tipuri de alimente, este mai bine sa se consume alimentele obisnuite ,dar sa se ia în considerare numarul de calorii introdus în organism.O reducere a numarului de calorii consumate zilnic cu 500 înseamna pierderea a jumatate de kilogram pe saptamâna. Aceasta abordare ajuta automat la micsorarea consumului de grasimi, zahar, sare si carbohidrati.În locul dietelor este mult mai bine sa se recurga la mici schimbari ca omiterea consumului de chips-uri, reducerea numarului de deserturi dintr-o zi, consumul unei cantitati mai mici de carne si cresterea consumului de salate.Citeste mai multe în Gândul.

Citeste si:  Intepaturile si muscaturile de insecte

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.