Obiceiuri sanatoase

Regula nr.1:
Fiecare muscatura conteaza
Tot ce mananca copilul tau conteaza si trebuie sa fie nutritiv. Copiii pot fi inconstienti, asa ca asigura-te ca mananca ceea ce este bun pentru ei. In burtica lui nu este prea mare loc, asa ca ai grija ce anume ii oferi. Mancarea de tip fast-food trebuie evitata.
Regula nr.2:
Baneaza cuvantul „desert”din vocabularul tau
Fa din deserturi ceva sanatos, precum fructe, nuci, iaurt. Dulciurile nu sunt bune si ii pot afecta si dantura in acelasi timp.
Regula nr.3:
Fii persistenta, nu insistenta.
Unui copil ii poate lua un timp sa se obisnuiasca cu noua mancare. Introdu pur si simplu mancarurile usor, nu dintr-o data. Lasa-l sa se acomodeze.
Regula nr.4:
Incalca regulile pe care parintii nostri ne-au invatat.
Multe dintre noi isi amintesc ca mamele noastre ne umpleau farfuriile si ne fortau practic sa mancam tot, sa nu mai lasam nimic. Ei bine, lucrurile ar trebui sa fie un pic schimbate. Pune-i putin in farfurie si nu il forta sa manance mai mult decat simte el nevoia. Daca e satul, lasa-l in pace. Iti va cere singur de mancare atunci cand ii va fi foame.
Regula nr.5:
Oricine are nevoie de un mic-dejun
Micul-dejun este cel mai important pranz pentru fiecare dintre noi, prin urmare si pentru copilul tau, asa ca nu il ocoli. Fa din mic-dejun o masa bogata.
Regula nr.6:
Invata de la copilul tau
Copiii nostri stiu ce e mai bine de cele mai multe ori, asa ca ar fi sa le acordam credit. Putem invata multe de la ei. Trebuie doar sa stim sa ii ascultam.

Citeste si:  Intrebuintarile curentului galvanic (continuu) in fizioterapie

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.