Penélope Cruz are o dieta speciala: programul de slabit cu ciocolata si vin rosu!

Superba actrita de 34 de ani este o adevarata gurmanda si se declara fanul numarul unu al ciocolatei cu lapte. Oare cum îsi mentine totusi silueta?“Atunci când lucrez intens, trebuie sa manânc mai mult pentru ca am nevoie de energie. Încerc sa consum cât mai multe alimente sanatoase, dar ador prajelile si mâncarurile grase. Da-mi o farfurie cu pâine, ulei de masline si sare si sunt fericita! Dar din pacate nu pot sa manânc asa tot timpul!”, a declarat frumoasa Penélope unei reviste faimoase.Daca se întâmpla sa ia doua-trei kilograme în plus, Penélope apeleaza la programul NutriFit, ce ofera si catering la domiciliu, asa ca actrita de origine spaniola se poate delecta cu produse proaspete, sanatoase si foarte delicioase.„Planul este special conceput pentru femeile care vor sa slabeasca pâna la cinci kilograme într-o luna, fara sa se înfometeze. Singurele alimente interzise sunt brânzeturile, smântâna si untul. În schimb poti mânca ciocolata neagra si poti savura un pahar de vin rosu pe saptamâna”, a spus Jackie Keller, fondatoarea NutriFit.Tot specialista în nutritie a declarat ca legumele trebuie sa ocupe jumatate din farfurie, proteinele un sfert, iar carbohidratii celalalt sfert. Tot ea a spus ca 30 de minute de sport de minim cinci ori pe saptamâna sunt indicate pentru ca dieta sa dea rezultate.Meniul este complex si include trei mese principale si trei snackuri.Mic dejun, ora 8:00: Omleta facuta dintr-un ou si o jumatate de ceapa prajita în ulei de masline, plus o pâinica din orez expandat;Gustare, ora 11:00: Salata de fructe, facuta dintr-un mar, banana si fructe de padure, stropita cu o lingurita de miere de albine;Prânz, ora 13:00: O friptura de curcan la gratar cu garnitura de legume facute la abur;Gustare, ora 17:00: Un baton de cereale integrale si un pumn de stafide;Cina, ora 19:00: Cod la gratar si o salata verde;Gustare, ora 20: Patru bucatele de ciocolata neagra.
Superba actrita de 34 de ani este o adevarata gurmanda si se declara fanul numarul unu al ciocolatei cu lapte. Oare cum îsi mentine totusi silueta?“Atunci când lucrez intens, trebuie sa manânc mai mult pentru ca am nevoie de energie. Încerc sa consum cât mai multe alimente sanatoase, dar ador prajelile si mâncarurile grase. Da-mi o farfurie cu pâine, ulei de masline si sare si sunt fericita! Dar din pacate nu pot sa manânc asa tot timpul!”, a declarat frumoasa Penélope unei reviste faimoase.Daca se întâmpla sa ia doua-trei kilograme în plus, Penélope apeleaza la programul NutriFit, ce ofera si catering la domiciliu, asa ca actrita de origine spaniola se poate delecta cu produse proaspete, sanatoase si foarte delicioase.„Planul este special conceput pentru femeile care vor sa slabeasca pâna la cinci kilograme într-o luna, fara sa se înfometeze. Singurele alimente interzise sunt brânzeturile, smântâna si untul. În schimb poti mânca ciocolata neagra si poti savura un pahar de vin rosu pe saptamâna”, a spus Jackie Keller, fondatoarea NutriFit.Tot specialista în nutritie a declarat ca legumele trebuie sa ocupe jumatate din farfurie, proteinele un sfert, iar carbohidratii celalalt sfert. Tot ea a spus ca 30 de minute de sport de minim cinci ori pe saptamâna sunt indicate pentru ca dieta sa dea rezultate.Meniul este complex si include trei mese principale si trei snackuri.Mic dejun, ora 8:00: Omleta facuta dintr-un ou si o jumatate de ceapa prajita în ulei de masline, plus o pâinica din orez expandat;Gustare, ora 11:00: Salata de fructe, facuta dintr-un mar, banana si fructe de padure, stropita cu o lingurita de miere de albine;Prânz, ora 13:00: O friptura de curcan la gratar cu garnitura de legume facute la abur;Gustare, ora 17:00: Un baton de cereale integrale si un pumn de stafide;Cina, ora 19:00: Cod la gratar si o salata verde;Gustare, ora 20: Patru bucatele de ciocolata neagra.

Citeste si:  Vitaminele - esentiale pentru sanatatea ta

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.