Quick Step previne bolile de inima

Quick-Step-ul reprezinta o alternativa eficienta in combaterea bolilor de inima. Este un dans rapid, in care depui efort suficient cat sa iti ai o inima puternica pe termen lung. Insa, din pacate din ce in ce mai putini oameni fac miscare. Potrivit statisticilor OMS, Romania se afla pe primul loc in ceea ce priveste rata deceselor provocate de afectiunile cardiovasculare.Una dintre cauzele principale ale aparitiei bolilor de inima este sedentarismul. „Oamenii stau la birou 8-9 ore pe zi si uita sa mai faca miscare. Dansul, in general, este o forma de miscare extrem de atractiva, lipsita de monotonia pe care o intalnim de exemplu in salile de fitness” mentioneaza Roxana Duca, antrenor al scolii de dans Soft Step.Orice persoana este predispusa la aparitia afectiunilor cardiovasculare, insa odata cu inaintarea in varsta aceasta afectiune devine mult mai des intalnita. Din nefericire, tot mai multi tineri se imbolnavesc din cauza stilului de viata sedentar. Practicat cu regularitate, dansul ne ajuta sa ne mentinem mai sanatosi. „Quick-Step-ul este dansul Standard cu ritmul cel mai alert. Privit din punct de vedere atletic, acest dans este un fel de alergare in viteza foarte mare, combinata cu sarituri. Practicat cu regularitate Quick-Step-ul produce schimbari in organismul uman. Acestea sunt de ordin anatomic, in special in ceea ce priveste aparatul respirator si cel cardiovascular. De aceea, inima unui sportiv functioneaza cu o eficienta mult mai mare decat la un om sedentar” spune Roxana Duca.Sedentarismul, boala contemporana care ucideIn Statele Unite, una dintre cauzele principale in ceea ce priveste mortalitatea in randul adultilor este sedentarismul. De asemenea, in Europa peste 30% dintre adulti nu practica niciun fel de activitate fizica, de aceea si numarul persoanelor obeze a crescut alarmant. Ca urmare, lipsa antrenamentului fizic al inimii provoaca tot mai multe decese printre bolnavii de afectiuni cardiovasculare."Dansul este un fel de antidot pentru bolile cardio-vasculare, mult mai eficient chiar decat alergarea datorita faptului ca tipul de miscare efectuat pe parcursul acestui dans este unul extrem de complex: un amestec de alergare in viteza mare, combinat cu step-hop-uri si kick-uri. Cei doi parteneri efectueaza aceste miscari in perfecta sincronizare, unul langa altul, ca un singur corp. Partea de sus, trunchiul, sta nemiscata, in eleganta pozitie clasica a dansurilor Standard, in timp ce partea de jos, picioarele, este foarte activa, executand miscarile complexe amintite mai sus. In timpul dansului inima pompeaza o cantitate mai mare de sange, irigand corpul pentru o functionare mult mai buna. De asemenea, datorita elasticitatii vaselor de sange se evita eventualele leziuni care pot produce varice si alte probleme de sanatate specifice sedentarilor” a completat Andrei Duca, antrenor al scolii de dans Soft Step.Cum putem preveni imbolnavirea?Prevenirea bolilor cardiovasculare sta in puterea oricui. Un stil de viata sanatos, bazat pe o alimentatie corecta, miscare fizica si relaxare psihica, adaptat in functie de varsta si nevoile fiecaruia nu sunt un obiectiv greu de atins cand vine vorba de sanatate."Primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa devenim mai activi in viata de zi cu zi: sa renuntam la mersul cu masina, inlocuindu-l cu mersul pe jos, cu bicicleta, sa urcam pe scari in loc sa luam liftul etc. Apoi, pentru a imbunatati semnificativ si mai rapid starea noastra de sanatate cardiovasculara, este bine sa practicam dansul. Bineinteles, modificarile organismului se pot realiza chiar in ani de munca, insa pentru adulti, minimum doua antrenamente (de cate o ora sau o ora si jumatate) pe saptamana de dans sunt extrem de utile pentru o inima mai puternica” a precizat Roxana Duca.Scoala de dans „Soft Step” impreuna cu acasa.ro te invita sa participi la concursul „Sanatate in pasi de dans”. Poti castiga saptamanal un abonament pentru doua persoane pe o perioada de o luna de zile sau marele premiu: un abonament pe sase luni la scoala de dans „Soft Step”.Cum poti participa?Intra pe forum acasa.ro dand click AICI si raspunde la intrebarea: "Ce te-ar determina sa urmezi un curs de dans? Si daca ai facut acest lucru, care a fost motivul?” Vor fi premiate cele mai interesante raspunsuri!Pentru a raspunde pe forum acasa.ro trebuie sa iti creezi cont pe acasa.ro. In cazul in care nu ai deja, poti sa te inregistrezi aici.Important! Pentru a-ti acorda premiul, adresa de e-mail trebuie sa fie valida iar datele personale – corecte! Castigatorii vor fi anuntati saptamanal, atat in pagina de concurs, cat si personal pe adresa de e-mail.Castigatorul premiului din saptamana 1-7 decembrie este MITROFAN CAMELIA.Afla mai multe amanunte cititind:Sanatate in pasi de dans Exprima-ti liber sentimentele in pasi de tangoValsul lent ajuta la coordonarea miscarilorSpune STOP celulitei cu jive Relaxeaza-te in ritm de rumbaQuick Step – Andrei si Roxana Duca, scoala de dans Soft Step Autor: Ana-Maria Dragomir
Quick-Step-ul reprezinta o alternativa eficienta in combaterea bolilor de inima. Este un dans rapid, in care depui efort suficient cat sa iti ai o inima puternica pe termen lung. Insa, din pacate din ce in ce mai putini oameni fac miscare. Potrivit statisticilor OMS, Romania se afla pe primul loc in ceea ce priveste rata deceselor provocate de afectiunile cardiovasculare.Una dintre cauzele principale ale aparitiei bolilor de inima este sedentarismul. „Oamenii stau la birou 8-9 ore pe zi si uita sa mai faca miscare. Dansul, in general, este o forma de miscare extrem de atractiva, lipsita de monotonia pe care o intalnim de exemplu in salile de fitness” mentioneaza Roxana Duca, antrenor al scolii de dans Soft Step.Orice persoana este predispusa la aparitia afectiunilor cardiovasculare, insa odata cu inaintarea in varsta aceasta afectiune devine mult mai des intalnita. Din nefericire, tot mai multi tineri se imbolnavesc din cauza stilului de viata sedentar. Practicat cu regularitate, dansul ne ajuta sa ne mentinem mai sanatosi. „Quick-Step-ul este dansul Standard cu ritmul cel mai alert. Privit din punct de vedere atletic, acest dans este un fel de alergare in viteza foarte mare, combinata cu sarituri. Practicat cu regularitate Quick-Step-ul produce schimbari in organismul uman. Acestea sunt de ordin anatomic, in special in ceea ce priveste aparatul respirator si cel cardiovascular. De aceea, inima unui sportiv functioneaza cu o eficienta mult mai mare decat la un om sedentar” spune Roxana Duca.Sedentarismul, boala contemporana care ucideIn Statele Unite, una dintre cauzele principale in ceea ce priveste mortalitatea in randul adultilor este sedentarismul. De asemenea, in Europa peste 30% dintre adulti nu practica niciun fel de activitate fizica, de aceea si numarul persoanelor obeze a crescut alarmant. Ca urmare, lipsa antrenamentului fizic al inimii provoaca tot mai multe decese printre bolnavii de afectiuni cardiovasculare."Dansul este un fel de antidot pentru bolile cardio-vasculare, mult mai eficient chiar decat alergarea datorita faptului ca tipul de miscare efectuat pe parcursul acestui dans este unul extrem de complex: un amestec de alergare in viteza mare, combinat cu step-hop-uri si kick-uri. Cei doi parteneri efectueaza aceste miscari in perfecta sincronizare, unul langa altul, ca un singur corp. Partea de sus, trunchiul, sta nemiscata, in eleganta pozitie clasica a dansurilor Standard, in timp ce partea de jos, picioarele, este foarte activa, executand miscarile complexe amintite mai sus. In timpul dansului inima pompeaza o cantitate mai mare de sange, irigand corpul pentru o functionare mult mai buna. De asemenea, datorita elasticitatii vaselor de sange se evita eventualele leziuni care pot produce varice si alte probleme de sanatate specifice sedentarilor” a completat Andrei Duca, antrenor al scolii de dans Soft Step.Cum putem preveni imbolnavirea?Prevenirea bolilor cardiovasculare sta in puterea oricui. Un stil de viata sanatos, bazat pe o alimentatie corecta, miscare fizica si relaxare psihica, adaptat in functie de varsta si nevoile fiecaruia nu sunt un obiectiv greu de atins cand vine vorba de sanatate."Primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa devenim mai activi in viata de zi cu zi: sa renuntam la mersul cu masina, inlocuindu-l cu mersul pe jos, cu bicicleta, sa urcam pe scari in loc sa luam liftul etc. Apoi, pentru a imbunatati semnificativ si mai rapid starea noastra de sanatate cardiovasculara, este bine sa practicam dansul. Bineinteles, modificarile organismului se pot realiza chiar in ani de munca, insa pentru adulti, minimum doua antrenamente (de cate o ora sau o ora si jumatate) pe saptamana de dans sunt extrem de utile pentru o inima mai puternica” a precizat Roxana Duca.Scoala de dans „Soft Step” impreuna cu acasa.ro te invita sa participi la concursul „Sanatate in pasi de dans”. Poti castiga saptamanal un abonament pentru doua persoane pe o perioada de o luna de zile sau marele premiu: un abonament pe sase luni la scoala de dans „Soft Step”.Cum poti participa?Intra pe forum acasa.ro dand click AICI si raspunde la intrebarea: "Ce te-ar determina sa urmezi un curs de dans? Si daca ai facut acest lucru, care a fost motivul?” Vor fi premiate cele mai interesante raspunsuri!Pentru a raspunde pe forum acasa.ro trebuie sa iti creezi cont pe acasa.ro. In cazul in care nu ai deja, poti sa te inregistrezi aici.Important! Pentru a-ti acorda premiul, adresa de e-mail trebuie sa fie valida iar datele personale – corecte! Castigatorii vor fi anuntati saptamanal, atat in pagina de concurs, cat si personal pe adresa de e-mail.Castigatorul premiului din saptamana 1-7 decembrie este MITROFAN CAMELIA.Afla mai multe amanunte cititind:Sanatate in pasi de dans Exprima-ti liber sentimentele in pasi de tangoValsul lent ajuta la coordonarea miscarilorSpune STOP celulitei cu jive Relaxeaza-te in ritm de rumbaQuick Step – Andrei si Roxana Duca, scoala de dans Soft Step Autor: Ana-Maria Dragomir

Citeste si:  Infectie urinara

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.