Reducerea nivelului de stres

Fie ca abia te-ai mutat la un nou job, fie ca esti deja la unul de foarte mult timp, cu siguranta nivelul de stres este cam acelasi, si anume, destul de ridicat.
Schimbarile din viata noastra pot cauza stresul si anxietatea, in special daca percepem schimbarile ca fiind negative.
Din pacate, stresul poate avea efecte psihologice, dar si fizice precum, dureri musculare, de stomac si dureri de cap.
Iata cateva sfaturi pentru a reduce stresul:
Relaxarea musculara: Asezati-va intr-un spatiu linistit, inchideti ochii si respirati adanc. Incordati o grupa de muschi pentru aproximativ 10 secunde si apoi relaxati. Este bine sa incepeti cu extremitatile joase. Repetati acest exercitiu cu o alta grupa de muschi pana ajungeti la cap.
Meditarea: Meditarea reprezinta concentrarea mintii, si, pentru multi inseamna si pace, relaxare in acelasi timp, serenitate si eliberarea de stres. Doua forme de meditare sunt cele mai cunoscute si anume: meditarea mentala si transcedentala.
Yoga: In afara de faptul ca ajuta la manevrarea stresului, yoga ajuta si la tonifierea musculaturii, imbunatateste flexibilitatea si postura.
Odihneste-te si relaxeaza-te : Asigura ca te odihnesti dupa o zi extrem de stresanta la locul de munca si in weekend. Hobbiurile si sporturile sunt un mod extraordinar de relaxare.
Fa exercitii: Studiile au aratat faptul ca exercitiile sunt un mod excelent de a reduce stresul.
Pastreaza un jurnal: Daca ai ganduri permanente de ingrijorare, atunci noteaza-le intr-un jurnal. Acest lucru te va ajuta sa iti indepartezi gandurile.
Aromoterapia: Levantica, iasomie, portocala…toate se regasesc in uleiurile esentiale folosite pentru relaxare.

Citeste si:  Herpesul genital

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.