Specialistii au confirmat: cafeaua este o bautura sanatoasa!

Pentru multe dintre noi, diminetile au aroma de cafea. Blamata de unii, cafeaua are însa si partile ei bune. Specialistii au demonstrat ca bauta cu moderatie, cafeaua aduce mai multe beneficii organismului decât prejudicii.Consumata în exces, cafeaua induce o stare de nervozitate, agitatie si neliniste. Însa savurata cu limita, poate sa îti schimbe starea de spirit si chiar sa îmbunatatesca tonusul organismului tau. Cel mai vizibil efect pe care cafeaua îl are asupra noastra este cresterea nivelului de adrenalina si energie.Cafeaua simpla încetineste nivelul de activitate al enzimelor în ficat. Acest lucru este prolific pentru sanatate, deoarece un nivel ridicat al enzimelor ar indica o afectiune a ficatului. Cele doua ingrediente responsabile pentru aceasta actiune sunt cafestolul si kahweolul, componente ce poseda si proprietati anti-cancerigene.Specialistii recomanda consumul de cafea la filtru. Se pare ca acest tip de preparare purifica licoarea si astfel cafeaua contine mult mai multi antioxidanti. Boabele de cafea se afla pe primul loc în topul produselor cu antioxidanti, surclasând afinele si strugurii.Conform unui studiu realizat în Statele Unite ale Americii, persoanele peste 65 de ani care au consumat cafea de-a lungul vietii, prezinta un risc mult mai redus de infarct decât cei care nu au baut cafea niciodata. Acest lucru se datoreaza tot antioxidantilor care protejeaza celulele inimii împotriva radicalilor liberi.În concluzie, câta cafea este indicat sa consumam?Acest aspect depinde de mai multi factori: tipul cafelei, modul de procesare si de preparare. În general, este bine sa consumam în jur de o ceasca pe zi, fara sa trisam.
Pentru multe dintre noi, diminetile au aroma de cafea. Blamata de unii, cafeaua are însa si partile ei bune. Specialistii au demonstrat ca bauta cu moderatie, cafeaua aduce mai multe beneficii organismului decât prejudicii.Consumata în exces, cafeaua induce o stare de nervozitate, agitatie si neliniste. Însa savurata cu limita, poate sa îti schimbe starea de spirit si chiar sa îmbunatatesca tonusul organismului tau. Cel mai vizibil efect pe care cafeaua îl are asupra noastra este cresterea nivelului de adrenalina si energie.Cafeaua simpla încetineste nivelul de activitate al enzimelor în ficat. Acest lucru este prolific pentru sanatate, deoarece un nivel ridicat al enzimelor ar indica o afectiune a ficatului. Cele doua ingrediente responsabile pentru aceasta actiune sunt cafestolul si kahweolul, componente ce poseda si proprietati anti-cancerigene.Specialistii recomanda consumul de cafea la filtru. Se pare ca acest tip de preparare purifica licoarea si astfel cafeaua contine mult mai multi antioxidanti. Boabele de cafea se afla pe primul loc în topul produselor cu antioxidanti, surclasând afinele si strugurii.Conform unui studiu realizat în Statele Unite ale Americii, persoanele peste 65 de ani care au consumat cafea de-a lungul vietii, prezinta un risc mult mai redus de infarct decât cei care nu au baut cafea niciodata. Acest lucru se datoreaza tot antioxidantilor care protejeaza celulele inimii împotriva radicalilor liberi.În concluzie, câta cafea este indicat sa consumam?Acest aspect depinde de mai multi factori: tipul cafelei, modul de procesare si de preparare. În general, este bine sa consumam în jur de o ceasca pe zi, fara sa trisam.

Citeste si:  Schema nationala de vaccinari obligatorii

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.