Strategie: Trucuri simple pentru a pierde kilogramele in plus

Specialistii nutritionisti au pus la punct câteva zeci de mici strategii care ajuta la reducerea caloriilor si la arderea grasimilor. Aceste trucuri care pot fi efectuate în mai putin de un minut fiecare ar fi bine sa fie strecurate în rutina zilnica.Unul dintre aceste sfaturi este sa faci un sprit cu suc de fructe, combinând sucul de fructe preferat, jumatate din cantitatea obisnuita, cu apa plata sau minerala. Nutritionistii spun ca o alta strategie este sa studiezi ambalajul. La o privire rapida, un baton de ciocolata poate contine 220 de calorii. Dar studiind cu atentie, ai putea afla ca acesta (sau o sticla de suc sau o punga de covrigei) contine doua sau mai multe portii, fapt care ar putea dubla numarul de calorii. Un alt sfat este sa reduci numarul meselor luate în oras. Persoanele care iau mai mult de cinci mese pe saptamâna în oras „câstiga” zilnic 300 de calorii suplimentare, fata de cei care manânca mai rar la restaurant. Bea lapte cu continut mic de grasimi. Ca si apa, laptele umple stomacul, dar contine si carbohidrati, asadar esti tentat sa manânci mai putin. Taie legumele pentru salata în bucati mari în loc sa le tai felii sau cubulete. Un truc surprinzator este acela de a manânca în fata oglinzii. Unele studii arata ca, în aceasta situatie, esti tentat sa manânci cu 22 – 32% mai putin. Manânca supa cu bucati mari de legume. Persoanele care fac acest lucru manânca o cantitate de supa cu 20% mai mica decât cei care consuma supe crema, pentru ca ofera mai repede senzatia de satietate. Citeste mai multe în Gândul.
Specialistii nutritionisti au pus la punct câteva zeci de mici strategii care ajuta la reducerea caloriilor si la arderea grasimilor. Aceste trucuri care pot fi efectuate în mai putin de un minut fiecare ar fi bine sa fie strecurate în rutina zilnica.Unul dintre aceste sfaturi este sa faci un sprit cu suc de fructe, combinând sucul de fructe preferat, jumatate din cantitatea obisnuita, cu apa plata sau minerala. Nutritionistii spun ca o alta strategie este sa studiezi ambalajul. La o privire rapida, un baton de ciocolata poate contine 220 de calorii. Dar studiind cu atentie, ai putea afla ca acesta (sau o sticla de suc sau o punga de covrigei) contine doua sau mai multe portii, fapt care ar putea dubla numarul de calorii. Un alt sfat este sa reduci numarul meselor luate în oras. Persoanele care iau mai mult de cinci mese pe saptamâna în oras „câstiga” zilnic 300 de calorii suplimentare, fata de cei care manânca mai rar la restaurant. Bea lapte cu continut mic de grasimi. Ca si apa, laptele umple stomacul, dar contine si carbohidrati, asadar esti tentat sa manânci mai putin. Taie legumele pentru salata în bucati mari în loc sa le tai felii sau cubulete. Un truc surprinzator este acela de a manânca în fata oglinzii. Unele studii arata ca, în aceasta situatie, esti tentat sa manânci cu 22 – 32% mai putin. Manânca supa cu bucati mari de legume. Persoanele care fac acest lucru manânca o cantitate de supa cu 20% mai mica decât cei care consuma supe crema, pentru ca ofera mai repede senzatia de satietate. Citeste mai multe în Gândul.

Citeste si:  Sarcina afecteaza memoria

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.