Tehnici de relaxare

Raspunsul natural de relaxare al corpului este un antidot puternic impotriva stresului. Tehnicile de relaxare precum respiratia, vizualizarea, relaxarea progresiva a muschilor, meditatia, si yoga te pot ajuta sa iti activezi acest raspuns de relaxare. Atunci cand sunt practicate cu regularitate, aceste activitati conduc la o reducere a nivelului de stres zilnic si cresc sentimentul de bucurie si serenitate. Mai mult decat atat, ele servesc de asemenea o calitate protectie, invatandu-te cum sa ramai calma.
Nu poti sa eviti tot stresul, dar poti sa ii mai opresti din efectele negative invatand tehnici de relaxare.
Inceperea practicii de relaxare
O varietate de tehnici de relaxare te pot ajuta. Aceste beneficii oferite de aceste tehnici au fost indelung studiate si includ respiratia, relaxarea progresiva a muschilor, meditatia, vizualizarea, yoga si tai chi.
Invatarea regulilor de baza a tehnicilor de relaxare nu este dificila, dar este nevoie de multa practica, mai exact exercitii zilnice.
Respiratia adanca
Cheia acestui procedeu este sa respiram adanc din abdomen, obtinand in plamani cat mai mult aer proaspat cu putinta.
Relaxarea progresiva a muschilor
Relaxarea progresiva a muschilor este un alt exercitiu eficient. Implica un proces in doi pasi in care trebuie sa iti incordezi si sa iti relaxezi muschii.
Yoga
Yoga este un exercitiu excelent de scapare de stres. Implica o serie de beneficii care intaresc sistemul imunitar.

Citeste si:  Cancerul oral: cauze, simptome si tratamente

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.