Terapia prin miscare

Zeul Soarelui este venerat ca simbol al sanatatii si al imortalitatii in mitologia hindusa. In mai toate traditiile lumii se vorbeste despre Salutul Soarelui ca fiind una dintre cele mai bune terapii alternative pentru tratarea afectiunilor coloanei vertebrale si a articulatiilor.
Iata cum putem practica aceasta metoda de relaxare si vindecare chiar la noi acasa:

In primul rand trebuie sa va apropiati picioarele si sa va asezati palmele lipite una de cealalta, in dreptul pieptului, ca si cum va pregatiti de o rugaciune. Expirati!

Citeste si:  Anestezie

Inspirati si tineti bratele intinse, intr-o pozitie paralela cu cerul si lasati-va usor pe spate. Trageti soldurile in fata, dar mentineti gambele perfect intinse. Relaxati zona gatului si a cefei.

Expirati si aplecati-va astfel incat trunchiul si capul sa atinga picioarele. Puneti palmele pe sol, astfel incat degetele de la maini sa fie paralele cu cele de la picioare si indoiti genunchii.

Inspirati din nou in timp ce va asezati pe vine si impingeti piciorul stang in spate, rezemandu-va pe genunchi. Tineti spatele arcuit, ridicati barbia si priviti in sus. Impingeti si celalalt picior in spate, astfel incat greutatea corpului sa cada pe maini si pe degetele de la picioare. Priviti catre sol si mentineti corpul intins astfel incat sa formeze o linie dreapta.

Citeste si:  Fugi de gripa si raceala

Dati aerul afara si asezati-va genunchii, pieptul si fata pe sol, insa soldurile sa ramana ridicate si degetele de la picioare lipite de sol.

Trageti aer adanc in piept in timp ce coborati soldurile si gambele, lipindu-le de sol. Ridicati trunchiul, lasandu-va pe spate si priviti in sus.

Expirati in timp ce pozitionati varfurile picioarelor catre interior si ridicati soldurile astfel incat corpul dumneavoastra sa aiba forma unui V intors. Puneti palmele pe sol, impingeti umerii in spate.
Aplecati-va in asa fel incat trunchiul si capul sa atinga picioarele.

Citeste si:  Antenele pentru telefonia mobila nu prezinta riscuri pe termen scurt

Inspirati in timp ce tineti bratele intinse in pozitie paralela cu cerul si lasati-va apoi pe spate. Mentineti gambele intinse, trageti soldurile in fata si relaxati-va gatul, respectiv ceafa.
Reveniti in pozitia verticala, cu bratele pe langa corp, usor.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.