Terapia prin scris: Invata cum sa-ti exprimi sentimentele

Gaseste-ti un loc în care nu vei fi deranjata. Acorda-ti cel putin 15 minute pe zi pentru aceasta activitate, trei sau patru zile consecutiv. Poti scrie de mâna sau la computer, despre acelasi subiect sau poti alege de fiecare data o tema diferita. Acest lucru depinde de preferintele tale.Poti scrie despre lucruri care te îngrijoreaza, lucruri la care visezi si care vrei sa ti se îndeplineasca, despre ceva care îti afecteaza viata într-un mod negativ, sau lucruri pe care le-ai evitat o perioada mai mare.Scrie timp de patru zile, spre exemplu, despre sentimentele si gândurile cele mai profunde referitor la evenimentele care au avut un impact mare asupra ta. Atunci când îti asterni gândurile pe hârtie este posibil sa te raportezi la momente din copilarie, relatia cu parintii sau cu persoane pe care le-ai iubit si care te-au iubit, chiar si la cariera ta. Mediteaza la aceste aspecte, la ce fel de persoana esti în prezent si la cum ti-ar placea sa fii.Este posibil ca în urma acestei experiente sa te simti deprimata. Daca ai senzatia ca terapia prin scris nu te ajuta, poti înceta oricând. Aceste experimente de scriere sunt strict personale. Scopul lor este ca tu sa fii corecta cu tine însati. Prin urmare, tu decizi daca le pastrezi sau le arunci.
Gaseste-ti un loc în care nu vei fi deranjata. Acorda-ti cel putin 15 minute pe zi pentru aceasta activitate, trei sau patru zile consecutiv. Poti scrie de mâna sau la computer, despre acelasi subiect sau poti alege de fiecare data o tema diferita. Acest lucru depinde de preferintele tale.Poti scrie despre lucruri care te îngrijoreaza, lucruri la care visezi si care vrei sa ti se îndeplineasca, despre ceva care îti afecteaza viata într-un mod negativ, sau lucruri pe care le-ai evitat o perioada mai mare.Scrie timp de patru zile, spre exemplu, despre sentimentele si gândurile cele mai profunde referitor la evenimentele care au avut un impact mare asupra ta. Atunci când îti asterni gândurile pe hârtie este posibil sa te raportezi la momente din copilarie, relatia cu parintii sau cu persoane pe care le-ai iubit si care te-au iubit, chiar si la cariera ta. Mediteaza la aceste aspecte, la ce fel de persoana esti în prezent si la cum ti-ar placea sa fii.Este posibil ca în urma acestei experiente sa te simti deprimata. Daca ai senzatia ca terapia prin scris nu te ajuta, poti înceta oricând. Aceste experimente de scriere sunt strict personale. Scopul lor este ca tu sa fii corecta cu tine însati. Prin urmare, tu decizi daca le pastrezi sau le arunci.

Citeste si:  Sperante pentru pacientii cu limfom non - Hodgkin refractar care nu au raspuns anterior la tratament

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.