Trucuri pentru coapse mai ferme: afla miscarile care te ajuta sa-ti definesti musculatura

Daca nu îti place sau nu ai timp sa mergi la sala de fitness, chiar si la cea din cartierul tau, ai toate sansele ca dizgratioasa celulita sa se instaleze pe picioarele tale. Exista însa câteva exercitii pe care le poti efectua chiar la tine acasa.Pentru a-ti tonifia musculatura picioarelor, este suficient sa acorzi câteva minute, în fiecare zi sau o data la doua zile, gimnasticii. Masajul, mersul pe jos si plimbarile pe bicicleta ori cu rolele, singura sau alaturi de prieteni, sunt foarte importante.Cum sa-ti tonifici musculatura coapselor La tine acasa, în sezut si cu talpile pe podea, tine picioarele flexate si mâinile pe genunchi. Realizeaza o presiune pe genunchi cu bratele si pastreaza pozitia spatelui dreapta. Repeta miscarea de cel putin 8 ori, în timp ce corpul ramâne contractat aproximativ 6 secunde.Întinsa pe o parte, stai cu un picior întins, iar cu celalalt îndoit în unghi drept pe podea. Ridica piciorul de 10 ori si du o mâna la spate, ca sa nu îl cambrezi. Pentru ca exercitiul sa aiba eficacitate mai mare, foloseste greutati pentru picioare, de maximum un kilogram.Exercitii de stretching Stai cu picioarele departate si pliaza unul dintre ele (genunchiul trebuie sa fie paralel cu degetele, spre lateral), iar pe celalalt tine-l întins. Apleaca-te înainte, sprijina-te în mâini si încordeaza-ti piciorul întins, în timp ce îti apropii bazinul de podea cât poti de mult, dar fara sa fortezi.Å¢ine picioarele drepte si apropie unul dintre ele de fese, folosindu-te de ambele mâini. Pastreaza genunchii apropiati. Expira în timpul exercitiului de stretching si mentine pozitia timp de 10-15 secunde. Ca sa nu îti pierzi echilibrul, fixeaza-ti privirea pe un obiect din fata ta, la nivelul ochilor, apoi trage de picior în spate, îndepartându-l de fese. Repeta acest exercitiu de 3-4 ori pentru fiecare picior.Miscari pe care sa le faci în fiecare zi În drum spre serviciu, parcheaza masina la o anumita distanta fata de locul de munca, pentru a putea merge pe jos. De asemenea, daca te afli în metrou, tramvai sau autobuz, coboara cu una sau doua statii înainte. În acest timp, mentine pozitia corpului dreapta si încordeaza-ti abdomenul si fesele.Iata un exercitiu pe care îl poti efectua atât la birou, cât si acasa: sprijina-te de perete cu spatele si lasa-te în jos, ca si cum ai sta pe scaun. Stai în aceasta pozitie aproximativ un minut, ridica-te si repeta miscarea ori de câte ori ai timp.
Daca nu îti place sau nu ai timp sa mergi la sala de fitness, chiar si la cea din cartierul tau, ai toate sansele ca dizgratioasa celulita sa se instaleze pe picioarele tale. Exista însa câteva exercitii pe care le poti efectua chiar la tine acasa.Pentru a-ti tonifia musculatura picioarelor, este suficient sa acorzi câteva minute, în fiecare zi sau o data la doua zile, gimnasticii. Masajul, mersul pe jos si plimbarile pe bicicleta ori cu rolele, singura sau alaturi de prieteni, sunt foarte importante.Cum sa-ti tonifici musculatura coapselor La tine acasa, în sezut si cu talpile pe podea, tine picioarele flexate si mâinile pe genunchi. Realizeaza o presiune pe genunchi cu bratele si pastreaza pozitia spatelui dreapta. Repeta miscarea de cel putin 8 ori, în timp ce corpul ramâne contractat aproximativ 6 secunde.Întinsa pe o parte, stai cu un picior întins, iar cu celalalt îndoit în unghi drept pe podea. Ridica piciorul de 10 ori si du o mâna la spate, ca sa nu îl cambrezi. Pentru ca exercitiul sa aiba eficacitate mai mare, foloseste greutati pentru picioare, de maximum un kilogram.Exercitii de stretching Stai cu picioarele departate si pliaza unul dintre ele (genunchiul trebuie sa fie paralel cu degetele, spre lateral), iar pe celalalt tine-l întins. Apleaca-te înainte, sprijina-te în mâini si încordeaza-ti piciorul întins, în timp ce îti apropii bazinul de podea cât poti de mult, dar fara sa fortezi.Å¢ine picioarele drepte si apropie unul dintre ele de fese, folosindu-te de ambele mâini. Pastreaza genunchii apropiati. Expira în timpul exercitiului de stretching si mentine pozitia timp de 10-15 secunde. Ca sa nu îti pierzi echilibrul, fixeaza-ti privirea pe un obiect din fata ta, la nivelul ochilor, apoi trage de picior în spate, îndepartându-l de fese. Repeta acest exercitiu de 3-4 ori pentru fiecare picior.Miscari pe care sa le faci în fiecare zi În drum spre serviciu, parcheaza masina la o anumita distanta fata de locul de munca, pentru a putea merge pe jos. De asemenea, daca te afli în metrou, tramvai sau autobuz, coboara cu una sau doua statii înainte. În acest timp, mentine pozitia corpului dreapta si încordeaza-ti abdomenul si fesele.Iata un exercitiu pe care îl poti efectua atât la birou, cât si acasa: sprijina-te de perete cu spatele si lasa-te în jos, ca si cum ai sta pe scaun. Stai în aceasta pozitie aproximativ un minut, ridica-te si repeta miscarea ori de câte ori ai timp.

Citeste si:  Cum tratam astenia de primavara

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.