Un corp de invidiat se cladeste printr-un antrenament intens si alimentatie corecta

În functie de perioada din zi când se face antrenamentul trebuie consumate anumite alimente. Înainte de a merge la sala trebuie evitat consumul de mâncaruri bogate în grasimi si proteine, fasole sau mâncaruri picante.Alimentatia si antrenamentul de la sala se afla într-o legatura foarte strânsa, mai ales daca vreti sa aratati bine. Însa, trebuie precizat ca, în functie de momentul din zi când se merge la sala, este recomandat consumul anumitor alimente. Cei care fac exercitii de dimineata fac greseala de a crede ca daca sar din pat direct în sala de antrenament vor arde mai multe calorii. Acest lucru este fals, sustin specialistii. Lucrurile stau cu totul altfel. Somnul de noapte lasa organismul cu un nivel de zahar foarte scazut.Acest lucru se traduce prin mai putina energie si un antrenament de o intensitate mai mica. Pentru ca de intensitatea si calitatea antrenamentului depinde felul în care va arata corpul dumneavostra, specialistii spun ca nu trebuie sa se sara peste masa de dimineata.Este bine ca înainte sa mergeti la sala sa consumati un mic dejun, care sa contina cel putin 25 de grame de carbohidrati. Astfel, este bine sa consumati câtiva biscuiti, o jumatate de banana, iaurt sau o bautura destinata sportivilor. Dupa antrenament, trebuie sa mâncati din nou, însa o masa mai consistenta. Exercitiile, stimuleaza pofta de mâncare foarte mult, mai ales la femei. Daca sariti peste micul dejun, vi se va face foame mai târziu si veti consuma mai multe calorii decât este necesar.Pe parcursul întregii zile trebuie sa se tina cont de gustarile de la ora 10 si de la ora 4Micul dejun de dupa antrenament nu trebuie sa contina multe calorii. Astfel, este recomandat sa mâncati oua fierte, pâine din cereale integrale, ovaz, nuci, lapte, brânza, mure sau afine. Toate aceste alimente pot fi consumate în orice combinatie, însa trebuie sa se tina cont de numarul de calorii.Daca antrenamentul are loc în timpul zilei alimentatia se schimba. Daca nu sariti peste micul dejun si serviti si o gustare în jur de ora 10, veti fi în forma pentru un antrenament intens. Dupa antrenament trebuie sa se consume un prânz rezonabil, bogat în proteine pentru dezvoltare musculara si în carbohidrati pentru refacerea energiei.Citeste mai multe în Gândul.
În functie de perioada din zi când se face antrenamentul trebuie consumate anumite alimente. Înainte de a merge la sala trebuie evitat consumul de mâncaruri bogate în grasimi si proteine, fasole sau mâncaruri picante.Alimentatia si antrenamentul de la sala se afla într-o legatura foarte strânsa, mai ales daca vreti sa aratati bine. Însa, trebuie precizat ca, în functie de momentul din zi când se merge la sala, este recomandat consumul anumitor alimente. Cei care fac exercitii de dimineata fac greseala de a crede ca daca sar din pat direct în sala de antrenament vor arde mai multe calorii. Acest lucru este fals, sustin specialistii. Lucrurile stau cu totul altfel. Somnul de noapte lasa organismul cu un nivel de zahar foarte scazut.Acest lucru se traduce prin mai putina energie si un antrenament de o intensitate mai mica. Pentru ca de intensitatea si calitatea antrenamentului depinde felul în care va arata corpul dumneavostra, specialistii spun ca nu trebuie sa se sara peste masa de dimineata.Este bine ca înainte sa mergeti la sala sa consumati un mic dejun, care sa contina cel putin 25 de grame de carbohidrati. Astfel, este bine sa consumati câtiva biscuiti, o jumatate de banana, iaurt sau o bautura destinata sportivilor. Dupa antrenament, trebuie sa mâncati din nou, însa o masa mai consistenta. Exercitiile, stimuleaza pofta de mâncare foarte mult, mai ales la femei. Daca sariti peste micul dejun, vi se va face foame mai târziu si veti consuma mai multe calorii decât este necesar.Pe parcursul întregii zile trebuie sa se tina cont de gustarile de la ora 10 si de la ora 4Micul dejun de dupa antrenament nu trebuie sa contina multe calorii. Astfel, este recomandat sa mâncati oua fierte, pâine din cereale integrale, ovaz, nuci, lapte, brânza, mure sau afine. Toate aceste alimente pot fi consumate în orice combinatie, însa trebuie sa se tina cont de numarul de calorii.Daca antrenamentul are loc în timpul zilei alimentatia se schimba. Daca nu sariti peste micul dejun si serviti si o gustare în jur de ora 10, veti fi în forma pentru un antrenament intens. Dupa antrenament trebuie sa se consume un prânz rezonabil, bogat în proteine pentru dezvoltare musculara si în carbohidrati pentru refacerea energiei.Citeste mai multe în Gândul.

Citeste si:  A treia luna de sarcina

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.