Vitamine de toamna pentru imunitate puternica

Toamna avem nevoie de vitamine, vitamine care sa ne intareasca sistemul imunitar. Cele mai importante sunt bine-cunoscutele vitamina C, vitamina A, E si B6. Ele cresc rezistenta organismului in infectiile virale si bacteriene si ajuta la combaterea raceliii si gripei. Imunitatea si micro-elementele pot fi intarite cu: zinc, seleniu. Aceste vitamine sunt necesare atat bebelusilor, cat si persoanelor mai in varsta.
Farmaciile ofera o gama larga de vitamine. Trebuie sa fie luate o data pe zi. Pentru femeile insarcinate exista anumite vitamine speciale, dar inainte sa le iei, consulta medicul. Vitaminele pentru copii au de obicei un ambalaj atractiv, si pot avea o forma amuzanta.
Legumele de toamna sunt generoase cu noi, asigurandu-ne vitaminele necesare sistemului nostru imunitar.
Vitamina C se gaseste in varza si ardei gras.
Vitamina A se gaseste in principal in morcovi.
Vitamina E poate sa fie putin acumulata in organism, asa ca este dificil sa o ” stochezi” pentru mai tarziu. Vitamina E se gaseste din abundenta in uleiul de floarea-soarelui, uleiul de masline, uleiul de migdale.
Vitamina B6 este cu adevarat o vitamina imunitara reala si se gaseste in cartofi, morcovi, varza, mazare, fasole.

Citeste si:  Un spray ii poate face pe barbati mai deschisi spre manifestarea emotiilor

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.