6 mituri despre exercitii de slabit

1. Daca nu transpiri abundent, degeaba faci exercitii fizice. Cel mai bun contraexemplu este mersul, considerat o activitate foarte prielnica slabitului, dar care arareori ne face sa nadusim.

2. Daca vrei sa slabesti trebuie sa te feresti de exercitiile de forta , pentru ca acestea nu fac decat sa creasca masa musculara. Nu este adevarat: aceste exercitii fizice sunt utile atat pentru cresterea musculara, cat si pentru arderea grasimilor, iar un instructor bun va sti ce sa va recomande.

Citeste si:  Cum se face siropul de visine

3. Vei arde mai multe grasimi daca faci mai mult sport la intensitate redusa. In realitate, cu cat mergi sau alergi mai repede, cu atat arzi mai multe calorii.

4. Alergatul pe banda nu are acelasi impact asupra genunchilor ca alergatul prin parc, de exemplu. Dimpotriva, potrivit unor studii americane, genunchii sunt mai uzati in cazul joggingului pe banda, singura solutie pentru protejarea acestora fiind alternarea cu alt tip de exercitii fizice, cu precadere cardio.

Citeste si:  Cum scapam de bataturi

5. Cateva ore dupa o sedinta de gimnastica aerobica , metabolismul corpului se modifica, arzand mult mai multe calorii. De fapt, se pare ca dupa o activitate fizica sustinuta poti spera la arderea a circa 20 de calorii in plus pe zi.

6. Inotul este recomandat pentru slabit. Evident ca va avea un impact asupra greutatii, insa numai dupa ce muschii se dezvolta suficient cat sa arda grasimea mai rapid. In rest, se pare ca, pentru a avea rezultate vizibile, ar trebui sa inotam cam 4-5 ore pe zi.

Citeste si:  Manichiura in apa, mai simplu de facut acasa decat la salon

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.