Top trei exercitii de gimnastica aerobica pentru inlaturarea stresului

Daca ai un job solicitant si ajungi de multe ori cu dureri de gat, de cap si extrem de incordata din cauza stresului, atunci iti propunem trei exercitii-minune care te vor scapa de toata tensiunea acumulata peste zi. Nu este de mirare ca avem din ce in ce mai putin timp pentru a merge la o sala si a ne lucra corpul. Insa asta nu ne impiedica sa ne facem exercitiile acasa, macar pentru o jumatate de ora, inainte de cafea.

Citeste si:  Ce risti daca porti doar pantofi cu toc

1. Dupa cateva miscari de incalzire, aseaza-te in sezut si incearca sa tii spatele cat mai drept. Intinde apoi un picior si ridica-l cat mai sus, fara a indoi genunchiul. Cu celalalt picior in cuprinzi pe acesta in jurul coapsei, iar bratul opus seva prinde de genunchiul indoit. Incearca sa te rasucesti cat mai mult cu putinta pe spate, in timp ce iti mentii spatele drept. Mentine pozitia timp de 10 secunde si apoi schimba picioarele si rasuceste-te in sens opus.

Citeste si:  Histerectomia abdominala - avantaje si dezavantaje

2. Aseaza-te in sezut si indoaie un picior in interior, sub fund, pe celalalt intinde-l in exterior. Sprijina-te pe antebrat si incearca sa-ti indoiesti trunchiul in lateral, in timp ce vei ridica celalalt brat deasupra capului. Mentine pozitia timp de zece secunde, dupa care schimba piciorele intre ele si rasuceste-te in partea opusa.

Citeste si:  Dulceata de afine

3. Aseaza-te in sezut cu picioarele cat mai departate unul de celalalt. In timp ce il vei indoi pe stangul, te vei apuca cu mana dreapta de varful piciorului drept, tinut cat mai intins. Ridica apoi bratul stang si incearca sa teiti inclini trunchiul cat mai mult cu putinta. Mentine pozitia zece secunde, si schimba-o in sens opus.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.