Ce se petrece in “bucataria” unei agentii de publicitate?

Portofoliul DaAfaceri creste vazand cu ochii. Intrebata dace este vorba despre un praf de copt magic, echipa DaAfaceri s-a eschivat de la raspuns. Tot ce am reusit sa descoperim este noul eveniment pentru gurmanzii in comunicare: Brands, Blogs & Cookies.
Brands, Blogs & Cookies vorbeste tinerilor pasionati de publicitate despre creativitate, online advertising, personalitate de brand, strategii de comunicare, viziune, originalitate si standardizare pe piata publicitătii din România.
Obiectivul acestor sesiuni de “branding cooking” este de a le oferi studentilor o perspectivă cât mai amplă asupra mediului comunicarii, oportunitătilor dar si riscurilor de care trebuie să fie constienti.
Asa ca nu-ti face rezervare la cantina intre 14 si 17 aprilie, ci vino la festinul din sala 2013 din ASE (Cladirea Facultatii de Cibernetica). Toate cele 3 conferinte te vor astepta cu bucatari de renume din advertising, PR si blogosfera. Si, ca sa iti faci o idee despre meniu:
14 aprilie – Baking Brands
-A fi sau a nu fi memorabil în publicitate – Adrian Preda (Leo Burnett)
– Backstage – Mirela Angelescu (GMP)
– Standardizare versus originalitate pe piata românească – Valentin Suciu (Odyssey)
15 aprilie – Crisis Fill In
– Reputatia online – Mihaela Nicola (The Group)
– PR – plasa de sigurantă în afaceri? – Virgil Munteanu (First One Communication)
– Despre comunicarea internă si CSR – Tereza Valcan (Cosmote)
17 aprilie – Blog Biscuits
– Self branding prin blogging – Radu Ionescu (Kinecto)
– Bloguri de companie – Claudiu Gamulescu (Underclik.ro)
– Trenduri digitale/Freelancing – Dragos Novac (fondator Metropotam)

Citeste si:  5 tehnici pentru a castiga mai mult timp II

Detalii picante si ciocolata calda pe
cookies.daafaceri.ro


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.