Toata lumea incearca sa mai castige un ban de pe urma Campionatului European de fotbal, de la vanzatorii de echipament sportiv, la cei care comercializeaza bere si, un aliment foarte apreciat de suflarea romaneasca, seminte. Insa la lenjerie nu ma gandisem niciodata.
In „Libertatea” citim azi cum Laura Olteanu a creat chiloteii nationalei Romaniei la Euro 2008. Deh, s-o fi plictisit de rochii de mireasa si de gala si s-a gandit sa lanseze o linie speciala. Bineinteles, articolele sunt de culoare galbena, sunt imprimate cu numele fotbalistilor si cu numar.
Asa inteleg femeile sa sustina echipa nationala. Si mai spera la un avantaj: ca posteriorul lor accesorizat cu respectivii chiloti va deveni din nou atragator pentru barbatii deveniti indiferenti la nurii lor si preocupati exclusiv de meciuri.
Prima clienta este Simona Sensual, care i-a si probat. Fotbalistul ei preferat este, daca nu el, atunci cine, Mutu, bineinteles.
Va imaginati scena? Marcel, cu berea in fata, agitand spasmodic un drapel, iar langa el, Maricica, dand din poponet pe ritmul imnului national?