Jessica Alba, imaginea Calendarului Campari 2009

La aniversarea a 10 ani de la prima editie, Campari inventeaza un nou spatiu, cult al placerii si al elegantei, pentru comunicarea anului 2009. „Club Campari” este o destinatie captivanta, unde pasiunea si tentatia coexista intr-o atmosfera sofisticata. Este un teritoriu Red Passion al placerii pure, adus la viata prin interpretarea provocatoare a actritei Jessica Alba.

Campania multimedia internationala Club Campari a avut ca miza reunirea a trei nume de marca din zone diferite ale artei: fotograful Mario Testino, legendarul regizor Jean Paul Goude si uimitoarea actrita Jessica Alba. Rezultatul: o memorabila reclama TV, o experienta online magica si 13 fotografii care vor aparea in editia limitata de 9,999 de exemplare ale Calendarului Campari.

Citeste si:  Regizorul Dan PiTa va primi Premiul pentru Intreaga Cariera, in cadrul TIFF 2009

Pentru Jessica Alba experienta a fost una de neuitat:
„Viziunile lui Mario si Jean-Paul Goude m-au ajutat foarte mult sa intru in pielea personajului femme fatale din Club Campari. A fost prima data cand am lucrat cu Mario, Jean Paul si Campari. Toti trei reusesc sa te transforme in persoana pe care ti-o imaginezi numai in visele cele mai indraznete, sunt un fan adevarat al muncii lor si… astept cu nerabdare sa lucram din nou impreuna.”

In atmosfera captivanta si ispititoare, Jessica Alba, personajul principal al campaniei, devine intruchiparea tentatiei intr-o lume a frumusetii sofisticate. Mario Testino este pentru a doua oara fotograful Calendarului Campari dupa succesul obtinut cu Hotel Campari, a carui protagonista a fost Salma Hayek. Testino a gasit cu maiestrie un nou mod de a reinterpreta Red Passion printr-un mix exploziv de frumusete si rafinament dar si un plus de joie de vivre.

Citeste si:  Vacanta in Cuba

Club Campari se defineste prin imaginatia si creativitatea dramatica a lui Jean Paul Goude: „Imi place sa sugerez dorinta si este esential pentru mine ca actorii sa fie naturali, sa se comporte exact ca in viata reala. Spontaneitatea este totul. Spontaneitatea unor vorbe, gestul potrivit, privirea potrivita, toate dau profunzime povestii care va fi spusa.”, declara Goude.
Conceptul Club Campari a fost inspirat din atmosfera celor mai exclusiviste cluburi din lume.

„Stilul, eleganta si rafinamentul care definesc comunicarea Campari, se focalizeaza pe trei teme fundamentale, care sunt, de asemenea, aduse la viata in Club Campari: pasiune, rafinament si universalitate .” a declarat Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari.

Citeste si:  Calitatile unui manager perfect

Red Passion este firul rosu, atributul care leaga fiecare editie a Calendarului Campari, lansat in anul 2000.
Timp de 10 ani, Campari a colaborat cu fotografi celebri pe plan international. Prin creativitatea lor, acestia au atribuit brandului, in mod firesc, pasiune si senzualitate, unicitate si notorietate.
De asemenea, fiecare vedeta a Calendarului a reusit sa exprime intr-un mod unic, prin alura si frumusetea fascinanta, caracteristicile Campari.

Fotograf, Mario Testino
Regizor, Jean Paul Goude
Star, Jessica Alba


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.