Madonna, noua imagine Louis Vuitton

Please select a featured image for your post

Pentru cei care mai cred inca in povestile cu foto modele mai mult sau mai putin imbracate numai bune de admirat in cataloagele caselor de moda, iata ca primavara anului viitor va aduce o mare dezamagire. Creatorii de la Louis Vuitton au ales pe nimeni alta decat Madonna sa le reprezinte imaginea pentru colectia primavara-vara 2009. Pictorialul care urmeaza sa apara a fost realizat, evident, de un mai vechi prieten al Madonnei, Steven Meisel, cel care a realizat de asemenea si controversatele fotografii pentru si mai controversata carte a artistei, Sex, aparute in 1992.
Citeste si:  Letonia
Desigur, nu ne putem abtine in a ne intreba in ce fel oare va mai soca Madonna de data aceasta, insa date fiind ultimile aparitii, de-a dreptul inspaimantatoare pentru unii, ale reginei pop, asteptarile nu pot fi prea mari. Mai mult decat atat, probabil ca va fi fost nevoie de o cantitate exagerata de botox sau calogen pentru ca face ca tanara de 50 de ani, sa incante si publicul mai tanar.
Citeste si:  Drumuri si raspantii, tema Divanul Degustatorilor de Film si Arta Culinara 2015
In plus, gurile rele spun ca adevratul motiv pentru care artista ar fi acceptat sa pozeze dupa ceva timp pentru o noua casa de moda este incercarea de a mai atrage putin atentia presei si asupra laturii ei excentrice, mai degraba decat cea personala, pe care se insista destul demult in ultima perioada.
Citeste si:  Cel mai rau sfat de cariera
Desigur, nici suma cu care artista a fost remunerata pentru pictorial nu e de aruncat, respectiv 7.7 milioane de euro. La vremuri de criza, se pare ca Madonna stie sa profite de orice ocazie de a face bani, publicitate si, de ce nu, o imbunatatire a imaginii proprii.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.