Ritualuri inainte de somn

Please select a featured image for your post

Pentru a avea „vise dulci” si somn linistit este nevoie de multe ori de mai mult decat doar sa te asezi in pat si sa tragi plapuma peste tine. Stresul de peste zi ar trebui lasat la usa atunci cand intram in casa insa nu reusim intotdeauna, dimpotriva cand vine ora somnului suntem atat de stresati si obositi, incat nici macar nu reusim sa adormim. Noi iti dam cateva idei pentru o seara linistita care sa te ajute sa dormi ca un bebelus.

Fa o baie calda. Nimic nu e mai relaxant dupa o zi lunga si obositoare decat o baie foarte calda, imbunatatita cu spumant de baie, sare de mare si diverse uleiuri esentiale. Nu ai nevoie de o ocazie speciala pentru a-ti aprinde lumanari in jurul cazii si nici pentru a te rasfata pentru o baie in lapte cald si miere. Daca vrei mai multe idei despre cum si cat ar trebui sa dureze o baie de relaxare, revigoranta sau energizanta, citeste articolul nostru „Baia fierbinte – momentul tau de relaxare”. Daca simti ca esti foarte obosita, nu este nevoie sa faci o baie lunga, ajung doar 7 minute pentru a te simti mult mai bine sau chiar un dus reconfortant tot cu apa fierbinte.

Citeste si:  Muzeul virtual al Copilariei - 8 sali panoramate, intr-un tur alaturate - Lansare… sare... are... re... eee...
Nu uita de sesiunea de masaj. Imediat dupa baie, fara a te sterge de apa, aplica ulei de masaj care va revigora pielea si te va incanta cu miresme deosebite. Profita de momentele acestea pentru a-ti ruga partenerul sa-ti faca un masaj general. Starea de tensiune se acumuleaza de multe ori in jurul picioarelor, asa ca masajul poate incepe cu ele. Folosind ulei pentru masaj, puteti improviza tot felul de tehnici noi si modalitati de relaxare… somnul de dupa sex va fi cu mult mai odihnitor. Daca vrei relaxare totala, nu uita de zona umerilor, de ceafa si tample, masaj care alunga stresul acumulat de-a lungul zilei.

Un desert bine meritat. Chiar daca tii la silueta asta nu inseamna sa mergi la culcare cu stomacul gol pentru simplul fapt ca cina „ingrasa”. Cu siguranta nu vei dormi bine noaptea si nu te vei odihni asa cum trebuie, daca stomacul tau scoate sunete ciudate. Alege o masa usoara cum ar fi o salata, un iaurt sau fructe, dar in zilele in care te simti epuizata e momentul pentru un desert bine meritat. Uita de calorii si diete si infruptate cu o ciocolata bogata in alune si miere, cu o ciocolata calda, cu o felie de tort cu multa frisca. Ciocolata ajuta la eliberarea serotoninei si deci ne da o stare de fericire si de relaxare numai buna inainte de somn.Daca totusi nu vrei sa dai iama in cutia cu ciocolata, poti sa iti prepari un ceai de tei sau de muselet pe care sa il indulcesti cu miere si care te va ajuta sa elimini stresul. De asemenea, o alta varianta foarte buna este laptele cald cu miere si scortisoara, care iti induce o stare de placuta de somnolenta. Pentru a savura un desert sau un ceai relaxant, nu sta in fata televizorului. Televizorul nu doar ca nu te relaxeaza ci dimpotriva de cele mai multe ori te face sa-ti sara somnul si te uiti la diverse programe de care nici macar nu esti interesata si uite asa te culci mai obosita decat ai venit de la birou.

Citeste si:  "Slumdog Millionaire", marele castigator la gala premiilor acordate de criticii americani
Aeriseste camera in care dormi. Aerul curat te va ajuta sa dormi mult mai bine pentru ca oxigeneaza creierul. In special acum, in sezonul rece este ideal sa lasi geamul deschis cateva minute inainte de a te baga in pat. Racoarea si aerul curat te vor face sa cuibaresti sub plapuma si sa adormi mai usor. Aerul proaspat te va ajuta cu atat mai mult cu cat il combini cu o lampa pentru aromaterapie, o lumanare parfumata sau un spray pentru revigorarea asternuturilor.

Citeste si:  Ceaiul Mate, un stil de viata si un plus de sanatate

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.