fbpx

Sindromul Burnout sau arderea emotionala – un pericol pentru angajati!

Sindromul Burnout este o afectiune emotionala pe care orice angajat o poate avea. Dusmanul latent al tuturor celor care lucreaza in medii mai mult sau mai putin stresante este, totusi, usor de prevenit si tratat, prin aplicarea unei serii de tehnici. Psihologul Ligia Moise si specialistul in comunicare Marian Enache impartasesc instrumentele necesare procesului de management al emotiilor.

„Situatiile de stres de la locul de munca pot afecta atat viata personala a individului, cat si capacitatea de a lua decizii sau de a relationa cu colegii de munca. In cazurile mai putin fericite, o persoana poate ajunge in stari de surmenaj psihic sau chiar deces. Tocmai de aceea, alaturi de colegul meu, am dorit sa cream un curs prin care sa le aratam oamenilor o serie de tactici psihologice si comportamentale care sa ii ajute sa treaca peste astfel de momente”, a declarat Ligia Moise, psiholog. Astfel, in cadrul cursului „Managementul emotiilor in context socio-profesional”, care va avea loc in intervalul 13-15 februarie, cei doi traineri vor oferi metode de solutionare a acestor probleme emotionale.

Citeste si:  Plimbare de weekend in GRADINA CU ARTISTI

Numit si „ardere emotionala”, Sindromul Burnout consta in epuizarea fizica, emotionala si mentala a individului supus unor situatii stresante. In aceste conditii, individul pierde atat motivatia profesionala, cat si interesul pentru nevoile personale, fapt ce ii poate afecta viata sociala. Cursul „Managementul emotiilor in context socio-profesional” va aborda teme ce pornesc de la natura fiziologica a emotiilor pana la comunicare verbala si non-verbala, tocmai pentru a-l ajuta pe individ sa devina stapanul emotiilor negative.

Citeste si:  Jude Law ataca din nou

Cu o pregatire mixta, medicala si umanista, psihologul Ligia Moise, impreuna cu specialistul in comunicare Marian Enache, au gasit o modalitate de a elimina emotiile negative, atat de dezavantajoase la birou, in intalniri de afaceri, cat si in alte contexte sociale. Prin „Managementul emotiilor in context socio-profesional”, cei doi traineri vor aborda, alaturi de cursanti, o suita de exercitii si scurte expuneri, alternate cu sesiuni de discutii si feedback ad-hoc. Acestea ii vor ajuta pe participanti sa-si controleze emotiile negative si, implicit, sa creasca productivitatea la birou.

„Gesturile sunt rezultate ale emotiilor, iar fiecare gest pe care il facem le comunica celor din jur o informatie legata de trairile noastre interioare. Mai mult decat atat, de cele mai multe ori nici nu suntem constienti de mesajul pe care il transmitem interlocutorului, lucru care poate fi un dezavantaj in contextele socio-profesionale. Tocmai de aceea, fie ca te afli pe o pozitie de top management sau ca esti la inceputul unei cariere, comunicarea non-verbala este foarte importanta. Si tocmai asta vrem sa ii invatam pe cei care vor urma cursul nostru,” a spus Marian Enache, specialist in comunicare.

Citeste si:  Afacerile in franciza

Cursul „Managementul emotiilor in context socio-profesional” va avea loc in perioada 13-15 februarie, la Galeriile BMR. Mai multe informatii despre eveniment si traineri sunt disponibile pe pagina de Facebook O experienta premium de dezvoltare personala.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.