Sportul nostru de zi cu zi

Please select a featured image for your post

Ce usor ne e sa spunem ‘lucrez atat de mult, chiar nu am cand sa fac miscare!’, fara sa intelegem ca scuza pe care o prezentam celor din jur si pe care ajungem sa o credem chiar si noi, nu este valida! Da, lucram foarte mult. Da, ajungem tarziu acasa. Da, avem si acasa responsaibilitati si atributii. Dar mi-e greu sa cred ca in timpul zilei nu avem 15 minute libere. De ce sa le petrecem la o barfa cu colega de birou? De ce sa nu facem putina miscare?Sportul potrivit pentru tine
Ok, am concluzionat ca avem nevoie de sport in viata noastra si ca vom face tot posibilul sa ii facem loc in programul nostru. In functie de ceea ce ne dorim sa obtinem prin sport si timpul pe care i-l putem dedica, ne putem orienta spre diverse variante, mai ales ca oferta pietei ne permite asta.Jogging-ul
Preferatul multora din mai multe motive: in primul rand pentru ca intr-o ora de jogging ardem aproximativ 550 de kcal! In afara de asta, nu avem nevoie de un echipament special, ne folosim de treningul cel vechi si adidasi, nu implica nici un fel de costuri suplimentare, cum ar fi abonamente la sala etc. Si mai mult de atat, il putem practica dimineata inainte de a pleca la job sau seara inainte de cina. Ne impartim timpul cum vrem si ne modelam corpul asa cum am visat!Inotul
Intr-o ora de inot ardem in jur de 434 kcal, dar este unul dintre sporturile care ne pune in miscare intreaga musculatura, astfel incat, dupa cateva sedinte vom avea un tonus mult mai bun si vom rezista la antrenamente mai lungi. In ceea ce priveste costurile, este normal ca atunci cand nu avem o piscina proprie, vom apela la bazinele publice. Taxele de intrare sunt in general modice, iar daca ne gandim la un antranemant de durata, putem apela la abonamente, care sunt mult mai avatnajoase din punct de vedere financiar.Mersul pe bicicleta
Unul dintre sporturile mele preferate, deoarece intareste musculatura gambelor si modeleaza coapsele. In plus, pedalatul in aer liber aduce buna-dispozitie in sufletul oricui. Este sportul ideal pentru familie ? e atat de usor sa ii atrageti si pe cei mici spre sport si miscare! Intr-o ora de pedalat, ardem in jur de 412 kcal.
Pentru cei carora timpul nu le permite sa iasa zilnic cu bicicleta, exista si varianta bicicletei eliptice ? faceti miscare in casa si va impartiti timpul asa cum doriti.Tae bo si aerobic
Acestea sunt doar doua dintre formele de antrenament pe care ni le ofera studiourile de fitness. Tae bo este un sport foarte energic, o combinatie dintre aerobic si dans si arde aproximativ 465 kcal pe ora. In afara de asta, pune in miscare intreaga musculatura si ajuta articulatiile sa devina mai elastice. Aerobicul este de departe cea mai indicata metoda de a slabi si in combinatie cu o dieta corespunzatoare face minuni! Intr-o ora de aerobic, ardem in jur de 436 kcal.Dansul
Desi l-am lasat mai la urma, dansul este o metoda de a face miscare ce castiga tot mai mult teren in randul femeilor. Fie ca e vorba de dans latino, de societate sau hip-hop, dansul modeleaza intreg corpul si ne da o senzatie generala de bine. Plus ca ardem 450 kcal la fiecare ora de dans!

Citeste si:  TINA R - in sfarsit online!

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.