fbpx

Viata unei femei din perspectiva organelor sexuale, intr-o reclama TV

Un spot de promovare a unui produs de igienă intimă, care urmează să fie lansat în Olanda, descrie viaţa de zi cu zi a unei femei din perspectiva organelor ei sexuale, informează presa britanică.

Spotul face parte dintr-o campanie ce are ca scop creşterea vânzărilor de Lactacyd, prin înlăturarea percepţiei că produsul ar acţiona doar împotriva problemelor vaginale. Potrivit producătorilor, Lactacyd este destinat întregii igiene intime feminine.

Citeste si:  Despre valori 3 aprilie 2013, Studioul Horia Bernea Muzeul National al Taranului Roman

Pe durata spotului, publicul este invitat să fie martor la mai multe situaÅ£ii din cotidianul organelor sexuale feminine, cum ar fi sexul, mersul la toaletă ÅŸi epilarea, pentru a înÅ£elege, în ultimă instanţă, numeroasele „ameninţări” asociate rutinei zilnice.

„Acestă reclamă îşi doreÅŸte ca femeile să nu mai considere Lactacyd ca fiind un medicament, ci să devină parte din obiceiurile zilnice de îngrijire”, spune un reprezentant al agenÅ£iei care a gândit campania – Grey Amsterdam.

Produs al companiei farmaceutice GlaxoSmithKline, Lactacyd reprezintă o gamă largă de produse de îngrijire şi igienă feminină, care, spun producătorii, previn iritaţiile şi ajută la echilibrarea pH-ului.

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.