„Hancock” blockbuster-ul verii în România

Comedia „Hancock” a fost pelicula cea mai profitabilă în sălile româneÅŸti, dintre lansările verii, printre care s-au numărat filme precum „Cavalerul negru”, „Mumia 3” sau „Indiana Jones”, potrivit datelor furnizate de AgenÅ£ia Champions, actualizate pe 31 august.

Într-un sezon în care box-office-ul românesc înregistrează în mod tradiţional o scădere, de la jumătatea lunii mai până după 15 septembrie, blockbuster-ele americane au fost lansate în România la scurt timp după premiera mondială din SUA, creându-se o adevărată aglomerare de filme de aventuri, comedii sau thrillere.

„Hancock”, o comedie cu Will Smith în rol de supererou, lansată pe 4 iulie, în nouă cinematografe, a fost lider în box-office-ul românesc timp de două săptămâni la rând ÅŸi a avut 20.461 spectatori în weekend-ul premierei. ÃŽn cele opt săptămâni în care a rulat în sălile din România, filmul a fost vizionat de 87.830 de spectatori, acumulând încasări de 1.246.555 lei.

„Cavalerul negru”, lansat pe 25 iulie, se situează pe locul doi în topul încasărilor verii, cu 1.054.632 lei ÅŸi 70.568 spectatori, însă după cinci săptămâni de proiecÅ£ii în ÅŸapte cinematografe.

Citeste si:  In statiile de metrou din Bucuresti se lanseaza luni, 6 octombrie, proiectul "Zoom"

Al doilea „Batman” creat de Christopher Nolan, în care Heath Ledger joacă rolul lui Joker, nu a creat aceeaÅŸi senzaÅ£ie în România ca peste ocean.

Dacă în SUA, filmul a condus box-office-ul timp de patru săptămâni, ÅŸi a devenit filmul cu cele mai mari încasări după „Titanic”, în România „Batman” a fost detronat din fruntea box-office-ului după prima săptămână, de comedia „Nu te pune cu Zohan”, cu Adam Sandler. ÃŽn weekend-ul premierei, “Cavalerul negru” a avut 18.332 de spectatori, lansarea sa atrăgând mai puÅ£ini spectatori decât cea a peliculelor „Hancock”, „Indiana Jones” (22.653 spectatori) sau „Mumia” (19.748 de spectatori).

Pe locul trei în clasamentul încasărilor sezonului care se apropie de final, se află comedia „Totul desre sex”, lansată în sălile româneÅŸti pe 6 iunie. Pelicula care reia acÅ£iunea celebrului serial american, cu aceleaÅŸi binecunoscute personaje, a rulat în România timp de ÅŸapte săptămâni ÅŸi avut 68.507 spectatori ÅŸi încasări de 941.138 lei.

Citeste si:  Biroul iti reflecta personalitatea

Thriller-ul „Wanted”, lansat pe 27 iunie, cu Angelina Jolie ÅŸi James McAvoy, este pe locul patru, cu 64.092 spectatori, înaintea noului film semnat de Spielberg din seria „Indiana Jones”, care a intrat în săli pe 25 mai ÅŸi a avut 61.312 spectatori, după ce ambele pelicule au rulat timp de opt săptămâni.

ÃŽn topul celor mai vizionate 10 pelicule lansate vara aceasta se află ÅŸi „Mumia 3”, a cărei acÅ£iune se petrece în China ÅŸi este inspirată din povestea adevărată a împăratului Qin Shi Huang (245 î.Hr-221 î.Hr). Filmul a condus box-office-ul timp de două săptămâni de la lansare ÅŸi se află pe locul ÅŸase între premierele verii, după trei săptămâni de proiecÅ£ii.

ÃŽi urmează comedia „Mariaj de Vegas” cu Cameron Diaz ÅŸi Ashton Kutcher, care a rulat timp de opt săptămâni, urmată, la rândul ei, de animaÅ£ia “Kung Fu Panda”, după aceeaÅŸi perioadă petrecută în sălile româneÅŸti.

Citeste si:  Zodiile si viitorul

„Nu te pune cu Zohan” este pe locul nouă cu 38.782 spectatori în patru săptămâni, iar pe locul zece se află „Cronicile din Narnia: PrinÅ£ul Caspian”, cu 33.943 spectatori în opt săptămâni.

Topul ar putea fi însă modificat de lansările de la sfârÅŸitul lunii august, ale unor filme aÅŸteptate în cinematografele româneÅŸti, precum musical-ul „Mamma mia”, care a cunsocut un mare succes atât în SUA, cât ÅŸi în Europa, sau „Dosarele X: Vreau să cred”, deÅŸi numărul de spectatori atraÅŸi pentru început nu este unul impresionant.

„Mamma mia” a intrat în cinematografele din România pe 29 august ÅŸi a fost urmărit în weekend-ul premierei de 10.456 persoane, în timp ce filmul „Dosarele X: Vreau să cred”, lansat pe 22 august, a înregistrat după o săptămână de proiecÅ£ii 13.376 spectatori.


Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.