Angajatul perfect

Majoritatea angajatilor fac o impresie buna la interviu dar odata ce se vad angajati au tendinta de a se linisti. Din moment ce faci asta poti sa te consideri ca si taiat de pe lista angajatilor preferati. Si o sa fie greu sa ii recastigi respectul superiorului tau, ceea ce ar trebui sa iti garanteze promovarea si acea marire de salariu. Iata de ce este bine sa lucrezi la un nivel constant. Acest tip de determinare impreuna cu alte sfaturi te vor ajuta ca seful sa te observe.
Incepe prin a-i dovedi ca esti exact tipul de angajat de care el are nevoie. Exista un singur lucru care te ajuta sa faci asta si anume sa nu fii niciodata prinsa cu garda jos. Indiferent de situatie sau de context trebuie sa fii pregatita si gata de atac. Nu conteaza daca trebuie sa participi la o sedinta importanta sau doar o intalnire cu seful, lasa pe toata lumea sa realizeze ca esti candidatul perfect pentru o promovare. Nu te pacali gandindu-te cava fi usor, pentru ca nu va fi deloc asa, dar cel putin vei deveni apreciata de catre superiorul tau. Asta inseamna munca constanta si determinare. Ca un angajat de incredere, este de datoria ta sa dovedesti tuturor ca meriti pozitia ta. Informeaza-te care sunt noile stiri atunci cand vine vorba de tehnologie. Inscrie-te pentru alerte e-mail si notificari. Asta ii va dovedi sefului tau ca esti motivata, inteligenta si increzatoare.
Bineinteles asta implica munca in plus si orele suplimentare petrecute la birou. Este foarte important sa ii arati sefului tau ca ai abilitatea sa iti planifici timpul cu usurinta. Cea mai buna abordare pentru aceasta situatie este sa iti asumi responsabilitatea pentru actiunile tale. Atunci cand nu esti capabila sa termini o sarcina, nu te grabi sa i spui sefului sau sa te scuzi. Nu vei face decat sa inrautatesti lucrurile. Gandeste cum ar gandi seful tau. Nu are nevoie de un angajat care nu stie cum sa se descurce in astfel de situatii. Are nevoie de oameni care sunt gata sa admita atunci cand gresesc pentru ca acestia sunt cei care, de obicei, reusesc lucruri marete. Acesti oameni nu ofera scuze. Dimpotriva, ei fac ceea ce este nevoie pentru ca seful lor sa ii admire.
Prin indeplinirea acestor pasi, vei deveni candidata perfecta pentru promovare. Nu numai asta, dar vei fi prima persoana la care seful tau se va gandi atunci cand va veni vorba de inmanarea unui contract important. Daca vei obtine asta, vei putea fii sigura ca te afli pe drumul cel bun. Asta inseamna ca supriori tai au incredere in tine pentru a le reprezenta firma. Inseamna ca se mandresc cu faptul ca tu le faci un renume bun firmei. Ai reusit sa devii angajata perfecta. Tine-o tot asa!

Citeste si:  Catherine Zeta Jones si Michael Douglas, o familie sanatoasa

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.