Atinge perfectiunea

Desfasurarea cu maximum de eficacitate a activitatii manageriale implica o serie de calitati, cunostinte si comportamente specifice, cum ar fi:
-Sa ai capacitatea de a intelege natura umana, prin prisma teoretica si practica, adica prin instruire si experienta de viata.
-Sa posezi calitati empatice, adica sa sesizezi simtamintele colaboratorilor si elementele care-i motiveaza, sa stii sa te pui in locul lor, sa-i intelegi si din aceste puncte de vedere.
-Sa ai aptitudinea de a comunica eficient, adica de a te face inteleasa exact, la orice nivel de instruire si educatie.
-Sa ai puterea si intelepciunea de a recunoaste faptul ca erorile umane sunt inevitabile, sa intelegi ca, „numai cine nu munceste nu greseste”.
-Sa manifesti o abordare participativa a problemelor, adica sa te implici si tu, afectiv, indiferent de natura acestora.
-Sa fii entuziasta si sa posezi o energie „contagioasa” fata de colaboratori.

Citeste si:  Economisirea banilor

Nici un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.